וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האיש שהגיע ל-148 קמ"ש - על בינבה. הסרטון בפנים

עודכן לאחרונה: 12.3.2024 / 13:14

זה מסוג הדברים שיכולים להתרחש רק בגרמניה, הנקודה בה מרדף אחרי מהירות, יכולת הנדסית פוגשת נטיה לקחת כל פרויקט ברצינות תהומית. הפעם, וואוו

שיא מהירות למכונית צעצוע. bobby car world records,
פאול במהלך שבירת השיא, אומץ ונחישות פוגשים חוסר פחד ורצינות תהומית/bobby car world records

הנה משפט שאתם צריכים לקרוא כמה פעמים כדי להבין מה בכלל הולך פה: יש סצינה שלמה של משוגעים לדבר שקובעים שיאי מהירות למכוניות ילדים. כן, מכוניות ילדים זה בדיוק מה שאתם חושבים מה שמכונה בישראלית מדוברת "בינבה" ובישראלית מדוברת עוד יותר "בימבה", אותן מכוניות פלסטיק שילדים דוחפים עם הרגליים בגינות משחקים - כזה רק עם אנשים מבוגרים ומאוד מאוד מהר.

מרקל פאול, סטודנט להנדסת חשמל בפקולטה למדע יישומי באוניברסיטת פולדה כבר נמצא שנים בתחביב משונה אבל מאוד מדליק - מירוצי מכוניות ילדים. ומסתבר שהוא לא לבד, יש ממש ליגה של מתחרים העושים שימוש במכוניות הדחיפה של חברת BIG הגרמנית (שאפילו מעניקה חסות לאירועים) למירוצים שלא ברור מה מצחיק יותר העניין עצמו או הרצינות התהומית שבה זה מבוצע.

שיא מהירות למכונית צעצוע. bobby car world records, צילום מסך
ככה זה נראה מהקסדה/צילום מסך, bobby car world records

אבל כאשר פאול שמע שמישהו העלה סרטון ליוטיוב בו הוא מגיע ל-60 מייל לשעה (96.5 קמ"ש) באחת כזו, הוא החליט שהוא הולך לשבור את השיא הזה. החליט ויצא לדרך שבסופה הוא מצא את עצמו על בינבה בצורת פורשה, משופרת מאוד, כולל שלדת אלומיניום והנעה חשמלית על מסלול הוקנגהיים רינג בגרמניה. לוחץ על הכפתור ומתחיל להתגלגל. לאירוע שבירת השיא הגיעה המכונית והצוות כאשר היא בעצם כבר צוברת קהל מעריצים שעקבו אחרי התקדמות הפרויקט כאשר עוד ב-2022 היא רשמה מהירות של 130.72 קמ"ש, חכו, זה לא הקטע הכי מרשים - זה נעשה על צמיגי הפלסטיק המקוריים של המכונית!

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
שיא מהירות למכונית צעצוע. bobby car world records,
וככה עוצרים את זה/bobby car world records

לאירוע השיא (תרתי משמע) הפורשה-פלסטיק (שניתנה במתנה על ידי BIG) כבר הגיעה עם צמיגי גומי ייעודיים של CST ועם יחידת הנעה חשמלית משופרת. שם בחלק המסלול המהיר המכונה "הפרבוליקה", כאשר הוא שכוב על הגב ואוחז במה שניתן לכנות באופן רופף מאוד "הגה" הוא קובע את מהירות השיא של 148.454 קמ"ש.

אז בפעם הבאה שיש לכם רעיון מטורף, יוצא דופן ומופרע ככל שיהיה, תמיד תזכרו, אי שם בגרמניה מישהו נשק ל-150 קמ"ש על בינבה. אה, אם תהיתם איך הדבר הזה עוצר ממהירות של 148.454 קמ"ש - ובכן, לא באופן שונה מאוד מאשר הילד שלכם עוצר עם הבינבה - ברקסים זה לחלשים - בשלב מסוים הוא פשוט שם את הרגליים על האספלט.

אחת ולתמיד! הצביעו כאן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully