וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרכב ההיברידי הזה מטעין את עצמו. כמה כסף תוכלו לחסוך?

בשיתוף רנו

19.3.2024 / 13:59

מאות אלפי ישראלים עברו בעשור האחרון מרכבי בנזין לרכבים היברידיים, רכבים חדשניים שעשויים להגיע לחיסכון של עד 40% בתדלוק חודשי בהשוואה לדגמי הבנזין. מי שמביאה בשורה מרעננת ומבטיחה לשוק זה בישראל היא רנו המשווקת בימים אלה רכב SUV היברידי

רנו ARKANA. יח"צ,
על פי חלק מההערכות, ניתן להגיע לחיסכון של עד 40% בתדלוק בכל חודש עם רכבים היברידיים/יח"צ

הרכבים ההיברידיים כבשו בשנים האחרונות את השוק הישראלי, ולא בכדי. ככה זה כשיוקר המחיה המאפיין את החיים בארץ מאלץ אותנו להדק את החגורה ולהתנהל כלכלית באופן חסכוני וחכם יותר. ובאמת, אחד מסעיפי ההוצאות הגדולים ביותר בכל משק בית נוגע להוצאות על רכבי המשפחה ובעיקר להוצאות הדלק והתחזוקה השוטפת. בהשוואה זו הרכבים ההיברידיים מנצחים שכן הם עדיפים ומשתלמים פי עשרות מונים בהשוואה לרכב עם הנעה מכנית בלבד. למעשה, ככל שהרכב ההיברידי משתמש יותר במנוע החשמלי, כך עלויות הדלק החודשיות פוחתות, ועל פי חלק מההערכות, ניתן להגיע לחיסכון של עד 40% בתדלוק בכל חודש עם רכבים היברידיים.

רנו ARKANA. יח"צ,
הארקנה ההיברידי מגיע עם טכנולוגיית E-Tech full hybrid החדשנית/יח"צ

טכנולוגיה היא שם המשחק

הרכבים ההיברידיים המשווקים בישראל מגיעים בכל הקטגוריות החל מרכבי מיני, דרך רכבי SUV משפחתיים ועד רכבי יוקרה.

לא אחת מערכת ההנעה ההיברידית מהווה את הערך המוסף הגדול ביותר של הרכב, כאשר היבטים אחרים כמו למשל טכנולוגיה, חווית נהיגה ובטיחות מקבלים מענה שולי בלבד. עם זאת, ניתן למצוא בשוק רכבים היברידיים ששמים דגש גם על היבטים אלו, קחו לדוגמא את רנו ARKANA, ה-SUV ההיברידי החדש מבית המותג הצרפתי.

הארקנה ההיברידי מגיע עם טכנולוגיית E-Tech full hybrid החדשנית ומציע עבורכם חוויית נהיגה שאין דומה לה ויעילות מצוינת בצריכת אנרגיה. בהשראת עולם הספורט המוטורי, המנוע ההיברידי הנטען בעצמו מעניק את השילוב המושלם בין חסכון בעלויות אחזקה, ביצועים ויעילות. הרכב מגיע בין היתר (תלוי דגם) עם מערכת מולטימדיה easy link בעלת מסך מגע 9.3 אינצ', לוח מחוונים בגודל 10.2 אינץ' עם תצוגה דיגיטלית מותאמת אישית , מערכת multisense לבחירת מצבי נהיגה, אורות אווירה ambient lighting, ועוד.

עד 80% הנעה חשמלית בנסיעה עירונית; עד 40% חיסכון בדלק

בנסיעה בעיר תהנו מן הנוחות של הנעה חשמלית ותוכלו להפחית את צריכת הדלק שלכם עד 40%, בהשוואה למנוע בנזין, יחד עם צמצום משמעותי בפליטת המזהמים. הודות לטכנולוגיית אנרגיית הבלימה המתחדשת, ארקנה E-Tech מטעין את עצמו אוטומטית במהלך הנסיעה וכל שנותר לכם הוא להפעיל את מצב הנהיגה על B (Brake) והסוללה תיטען בצורה מיטבית. כך, מיד כשאתם משחררים את הרגל מדוושת ההאצה, הרכב שלכם מאט עד כמעט עצירה והאנרגיה המופקת במהלך הבלימה מטעינה את הסוללה.

רנו ARKANA. יח"צ,
בנסיעה בעיר תהנו מן הנוחות של הנעה חשמלית ותוכלו להפחית את צריכת הדלק שלכם עד 40%/יח"צ
רנו ARKANA. יח"צ,
ה-SUV של רנו מגיע עם אבזור בטיחות מתקדם ומגוון/יח"צ

פלטפורמות בטיחות מתקדמות

ברנו שמו כאמור דגש גם על בטיחות הנסיעה של בני המשפחה וה-ARKANA (SUV) מגיע עם אבזור בטיחות מתקדם ומגוון הכולל מערכת אקטיבית למניעת סטיה מנתיב, מערכת בלימה אוטומטית בעת חירום, בקרת שיוט אדפטיבית, מערכת בלימת חירום מפני הולכי רגל ו/או רוכבי אופניים ומערכת זיהוי כלי רכב ב"שטח מת".

רנו ARKANA. יח"צ,
בסופו של יום, רכב הקרוסאובר רנו ARKANA מציע חוויית נהיגה יוצאת דופן/יח"צ

חווית נהיגה מהנה במיוחד

בסופו של יום, רכב הקרוסאובר רנו ARKANA מציע חוויית נהיגה יוצאת דופן עם התנעה משולבת המספקת תגובתיות מיידית ונהיגה חרישית ויעילה בכל תנאי הדרך. תוכלו ליהנות מעוצמה מרבית של 143 כ"ס ותגובתיות של שני מנועים, בנזין וחשמלי, בשילוב חיסכון דרמטי בדלק והיעילות הגבוהה של תיבת הילוכים אוטומטית מרובת מצבים. כל זאת עם פלטפורמות בטיחות חדשניות, תא מטען גדול, סאנרוף, מרווח ברכיים נדיב במושבים האחוריים (211 מ"מ), מסך מולטימדיה מתקדם, חיבוריות לאפליקציות הרכב של אפל וגוגל, מערכות בטיחות מתקדמות ועוד ועוד.

רוצים לשמוע עוד על רכב ה-SUV ההיברידי והמתקדם של רנו? היכנסו לכאן>>

בשיתוף רנו
  • עוד באותו נושא:
  • רנו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully