וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למכסחי השדים יש סרט המשך ורכב חדש, הרבה יותר חדש

18.3.2024 / 14:26

בסרט מכסחי השדים אימפריה קפואה חוזרים דן אקרויד וביל מארי להילחם בשדים שתוקפים את ניו יורק, כשלצד הקאדילק הקלאסי הם מצוידים במרצדס ספרינטר

טריילר מכסחי השדים: אימפריה קפואה/סרטי סוני

30 שנה אחרי "מכסחי השדים" הראשון חוזרים דן אקרויד וביל מארי להגן על ניו יורק מפני הרשע, והפעם חשש מעידן קרח חדש. וכשהודעה על כך מופצת בידי מרצדס, זו עדות לכך שבניגוד לסרט המקורי שבו נסע הצוות בקאדילק 1959 מרהיבה שהייתה במקור אמבולנס, הפעם הייתה כאן עסקת תוכן שיווקי שאפשרה למפיקים לגייס עוד כסף תמורת רכב מודרני שהסרט אמור לקדם את המכירות שלו.

אז ב"מכסחי השדים - אימפריה קפואה" יסע הצוות לצד הקאדילק, המכונה אקטו-1, גם במרצדס ספרינטר חדשה, שקיבלה את הכינוי אקו-Z. חיצונית היא נראית כמו כל ספרינטר שהסיע אתכם או את החבילות שלכם, חוץ ממדבקות גוסט בסאטרס. בפנים יש יותר מקום למלכודות שדים, רובי לייזר וכל מה שציד שדים צריך ליום עבודה.

רכבי מכסחי השדים. מרצדס,
הקאדילק הישנה שתמשיך לככב לצד הספרינטר החדש/מרצדס

"הספרינטר הוא בן הלוויה המושלם עבור צוות ההנדסה החדש של מכסחי השדים שלנו. אחרת איך הם הולכים לסחוב חבורה של חבילות פרוטונים ברחבי ניו יורק, ולעשות את זה בסטייל?", אמר גיל קנה, במאי והכותב הראשי של הסרט.

הקאדילק, שלה באמת יש סטייל, שודרגה בטכנולוגית שלא היו מוכרות ב-1984: הפעם היא מסוגלת לשגר רחפן שממריא מהגג שלה, ויכול ללכוד שדים.

בסרט יככבו שוב דן אקרויד וביל מארי, לצד צוות צעיר שמוביל פול ראד.

למרות שבארה"ב הוא עולה למסכים בשבוע הבא, אלינו הוא יגיע רק באפריל.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
מכסחי השדים: אימפריה קפואה. סרטי סוני,
מכסחי השדים. עסקת תוכן שיווקי/סרטי סוני

תזכורת: בצילומי "בחזרה לעתיד" הראשון נלחם הבמאי רוברט זמקיס בניסיון של המפיקים להחזיר את מייקל ג'י פוקס וכריסטופר לויד ל-1955 בפורד מוסטנג תמורת תשלום מהיצרן, והתעקש שמכונת הזמן שלהם תהיה דה לוריין. ההחלטה עלתה להם כסף, אבל סייעה להפוך את יצרנית מכוניות הספורט הכושלת, ואת הסרט כולו, לאגדה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully