וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעוד: נהג חברת 'קווים' תועד גורר בכוח ילד בביתר עילית

שלומי הלר, אודי עציון

עודכן לאחרונה: 21.3.2024 / 22:26

רק התערבות עובר אורח מנעה מהנהג להעלות את הילד לאוטובוס. המשטרה פתחה בחקירה. קווים: "הנהג הושעה. מבירור מולו עולה שהילד פתח את ברזי החירום של האוטובוס וסיכן חיי אדם"

נהג חברת קווים תועד גורר ילד בביתר עילית/צילומי גולשים לפי סעיף 27 א'

נהג אוטובוס בחברת 'קווים' צולם היו כשהוא יורד מאוטובוס קו 139 שבו נהג במסלולו בעיר ביתר עילית, ומנסה לגרור אותו בכוח. לפי הסרטון, רק התערבות של עובר אורח שתפס את הילד בחוזקה, מנעה מהנהג להעלותו לאוטובוס ולהסיע אותו מהמקום.

מהמשטרה נמסר כי נפתחה חקירה לבדיקת נסיבות האירוע וכי הנהג זומן לחקירה. מחברת קווים נמסר כי "החברה רואה את המקרה בחומרה רבה ולא תאפשר אלימות מסוג כלשהו לא כל שכן כנגד קטינים. הנהג הושעה עד לעריכת שימוע כדין".

בקווים הוסיפו כי "מבירור ראשוני מול הנהג עלה כי הילד ניטרל את ברזי החירום של האוטובוס - תופעה שהולכת ומתרחבת בשבועות האחרונים. מעבר לכך שמדובר בהפרה חמורה של הוראות הדין, זוהי עבירה פלילית המהווה סיכון ממשי לחיי אדם ואנו קוראים לחדול ממעשים אלו".

נהג חברת קווים תועד גורר ילד בביתר עילית. צילומי גולשים, תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
תחילת התקרית: הנהג יורד מהאוטובוס וגורר את הילד מגן משחקים סמוך/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים, צילומי גולשים

ברזי החירום שולטים במערכת הגיבוי לפתיחת דלתות האוטובוס. פתיחתם עלולה למנוע פתיחה שלהן במצב חירום, או בעת תקלה במערכת ההידראולית הרגילה, ולגרום לנוסעים להילכד למשל באוטובוס שהחל לבעור. ככל הנראה התעסק הילד בברזים בזמן שהאוטובוס עמד בתחנה, כמעשה קונדס לא מוצלח והנהג התקשה לשלוט בזעמו.

מארגון נהגי האוטובוסים נמסר כי "מדובר בסרטון מזעזע. זו תוצאה של חוסר השקעה מספקת במקצועיות הנהג ובשיפור המשאב האנושי. אנו קוראים לראשי משרד התחבורה לאמץ לאלתר את מסקנות דו"ח ארגון הנהגים ולפעול כדי שאירועים מעין אלה לא יישנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully