וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניסאן משיקה קרוסאובר זול וגדול יחסית, והוא עשוי להגיע לישראל

עודכן לאחרונה: 25.3.2024 / 18:32

ה"ניסאן ג'וק האמריקאי" גדל משמעותית בדור השני שלו, קיבל מנוע 2 ליטר ואופציה ל-4x4, ובארה"ב הוא אמור לעלות כמו הסנטרה המשפחתית, שנמכרת בארץ ב-150 אלף שקל

ניסאן קיקס/ניסאן

בפריסבי (לשעבר קרסו), יבואנית ניסאן, בוחנים את ייבוא הדור החדש של הקיקס שנחשף בסוף השבוע בארה"ב. וזו חדשה מעניינת, שכן על הנייר מדובר בקרוסאובר שתפור על ימים של מאבק ביוקר המחייה: ג'יפון זול יחסית, שגדל כמעט לממדי קשקאי, עם כל מערכות הבטיחות האקטיביות, וקיבל אפילו אופציית .4x4

הקיקס הוא המקביל האמריקאי של הג'וק, ומיוצר במקסיקו, כמו הסנטרה שנמכרת בארץ. בעוד שהדור הראשון היה די קטן, הדור השני גדל משמעותית, לאורך של 4.37 מטר (16 ס"מ יותר מהג'וק), רוחב של 1.81 מטר (1+), גובה של 1.63 מטר (3+) ובסיס גלגלים של 2.66 מטר (3+). למעשה הוא גדול כעת כמו כמעט כמו הקשקאי האירופי. לתא המטען נפח של 490 ליטר, אבל במדידה לפי התקן האמריקאי, עד הגג ולא עד גובה המושבים.

ניסאן קיקס. ניסאן,
ממדים כמעט של קשקאי, במחיר זול ביותר מ-10%/ניסאן

עם גריל הענק, אופציה דו גוונית כמו בתמונות ששחרר היצרן ובתי גלגלים תפוחים, הקיקס בועט עם עיצוב בולט ולא מצטנע.

המנוע הוא 2,000 סמ"ק ללא טורבו, 141 כ"ס, שמשודך לתיבת הילוכים רציפה, דומה לנוסחה שאיתה מגיע אלינו מיצובישי ASX המתחרה, שמכוון גם הוא לארה"ב.

בדור החדש נוספה גם אופציית הנעה כפולה, ויחד עם מרווח גחון של 21 ס"מ וזוויות גישה ונטישה צנועות (18/26.3 מעלות) יכול להוסיף לו יכולת בשבילי קק"ל בוציים ועוד קצת.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
ניסאן קיקס. ניסאן,
סביבת נהג מודרנית, עם צמד מסכי 12.3 אינץ'/ניסאן

בסביבת הנהג אפשר למצוא מסך מולטימדיה 12.3 אינץ', לוח מחוונים בגודל זהה, צימוד אנדרואיד אוטו ואפל קארפליי, עד ארבעה יציאות USB, ובחבילות האבזור הנוספות גג פנורמי ומערכת של Bose עם 10 רמקולים.

מערכות הבטיחות כוללת כסטנדרט בלימת חירום אוטונומית בנסיעה לפנים ולאחור ובקרת שיוט אדפטיבית, התרעה על רכב בשטח מת ואור גבוה אוטומטי. אפשר להוסיף תיקון סטייה מנתיב ושמירת נתיב, מניעת התנגשות ברכב בשטח מת ועוד.

הקיקס, שההשקה שלו התעכבה בגלל גניבת חלקים מפס הייצור, עשוי להשתלב היטב בקו המוצרים של ניסאן בארץ, בין הג'וק בנזין (מ-143 אלף שקל) לקשקאי (מ-187.5 אלף שקל). בארה"ב המחיר שלו צפוי להתחיל במחיר הסנטרה המשפחתית שעדיין נמכרת בארץ ב-150 אלף שקל, כמתחרה לשברולט טראקס ולקיה סלטוס, שגם נמכרים בארץ.

ניסאן קיקס. ניסאן,
490 ליטר בתא המטען, אם כי בתקינה האמריקאית המפרגנת/ניסאן
  • עוד באותו נושא:
  • ניסאן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully