וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיפר למה קנה לבנו בן ה-18 מוסטאנג ואפילו מנכ"ל פורד הזיל דמעה

עודכן לאחרונה: 27.3.2024 / 9:46

אב שהסביר בציוץ בטוויטר מדוע קנה לבנו הצעיר מכונית ספורט עם 330 כ"ס הצליח לרגש אפילו את ג'ים פארלי מנכ"ל פורד, שהזמין את השניים לחוויה מיוחדת מאוד

מכוניות יכולות להיות כלי תחבורה לא רק להגעה ממקום למקום, אלא גם אמצעי תחבורה לאושר, שצוברת חיוכים לא פחות מקילומטרים. זה בדיוק מה שעשתה הפורד מוסטאנג 2020 לנער ג'וזף טגרדין מיוטה, אחרי שהייתה רכב החלומות שלו מאז גיל שש, כאשר היה יושב על מכונית הצעצוע בדמות המוסטאנג ונוסע בה בחניית הבית.

במובן הזה ג'וזף אינו שונה ממאות אלפי נערים, הוא לא היה שונה גם מהרבה מאוד מהם שעובדים קשה כדי לחסוך מספיק כסף על מנת לקנות אחת ולהפוך את החלום הזה למציאות. אלא שמאז שהתגלתה אצלו מחלת סרטן העצמות בחטיבת הביניים ובאופן אינטנסיבי יותר בחמש השנים האחרונות, הוא נתון בסדרה של טיפולים וניתוחים לא פשוטים.

פורד מוסטאנג GT. אתר יצרן
פורד מוסטאנג GT. מי שהרימו גבה על הצורך לקנות לבן 18 מכונית עם 330 כ"ס קיבלו תשובה מוחצת/אתר יצרן

רק שג'ו, אביו של ג'וזף, היה ברור שמעבודתו בדוכן המשקאות הקלים, ולאור הטיפולים הרבים שהוא נאלץ לעבור, הסיכוי שלו להגיע ליעד הנכסף הזה הוא נמוך מאוד והוא החליט להגשים את החלום שלו בעצמו.

כך הוא כתב בחשבון ה-X (טוויטר לשעבר): "לאלו שתוהים למה קניתי לבני בן ה-18 מוסטאנג עם 330 כ"ס, ובכן, נותרו לו חודשים ספורים לחיות, לא מספיק כדי לעבוד ולקנות את המכונית בעצמו. כאשר היינו בדרך הביתה יום אחד הוא אמר לי 'אבא, אני הולך להישאר בחיים עוד כמה חודשים רק כדי שאוכל לנהוג בה". הציוץ שפורסם הגיע עד ה-2 במרץ ל-13.7 מיליון צפיות, 177 אלף לייקים ו-3,200 תגובות.

"בזמן שכל זה קורה, התגלו אצלו גידולים נוספים בריאות והחלטנו לקנות את המכונית", הוסיף האב, "החיים פשוט הולכים בכיוון מסוים וקשה אפילו להסביר כמה מהר דברים השתנו עבור כל המשפחה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
פורד מוסטאנג דארק הורס. אתר יצרן
פורד מוסטאנג דארק הורס, הקיצונית בגרסאות המוסטאנג/אתר יצרן

יום לאחר פרסום הציוץ שלו, בין אלפי התגובות הייתה גם אחת של ג'ים פארלי, מנכ"ל פורד. "היי ג'ו, הצטערתי לשמוע עם מה המשפחה שלכם מתמודדת. צור איתנו קשר אם תהיו מעוניינים להגיע לבית הספר לנהיגת מירוצים שלנו כדי לחוות את הפורד מוסטאנג 'דארק הורס' על המסלול. שלח לי הודעה ואנחנו נדאג שזה יקרה".

ג'ו האב השיב לו ומשם הכל התגלגל במהירות כאשר אנשי פורד דואגים לכל הסידורים הנדרשים על מנת להביא ולארח את האב ובנו בשארלוט בצפון קרולינה, שם נמצאת חטיבת הביצועים של היצרנית ומסלול המירוצים שלה.

מבחינת ג'וזף ההישג הנדרש שלו משם ברור: "אני לא יודע איך עושים דריפט. תמיד פחדתי לנסות את זה סתם כך במגרש חניה כי הייתי בטח פוגע בעמוד תאורה או משהו, אז עדיף שיהיה איתי מדריך. חוץ מזה שתהייה לי הזדמנות לנהוג באחת מגרסאות המוסטאנג החזקות ביותר, זה הולך להיות אדיר".

ה"דארק הורס" היא גרסת העל הסדרתית של המוסטאנג, עושה שימוש במנוע ה-V8 בנפח 5 ליטרים של היצרנית ועם 500 כ"ס. גרסת ה-R שלה המיועדת להשתתפות במירוצים בקטגוריית ה-GT4 כבר מקפיצה את ההספק מעבר לכך בהתאם לכיול הספציפי של כל מכונית, בנוסף לשדרוג של כלל המכלולים.

פורד מוסטאנג דארק הורס. אתר יצרן
הזמנה אישית לנהוג על מסלול המירוצים של פורד/אתר יצרן

לג'ים פארלי טרגדיה משפחתית אישית כאשר בעבר איבד תאומים בלידה מוקדמת, ולמרות מעמדו הבכיר מאוד בתעשייה, מתואר כאדם עם יחסים קרובים מאוד עם משפחתו וכזה המחייחס חשיבות לקשר ביניהם. כולל אנשים שמספרים כיצד גם במהלך אירועים פומביים כמו תערוכות רכב, הוא הולך הצידה על מנת לסייע מרחוק בשיעורי בית או רק לומר "לילה טוב" לילדים.

בציוצים נוספים שלו, אחרי ההזמנה של פורד כתב האב: "במשך השנים הכרתי הורים רבים שאיבדו את הילדים שלהם באופן פתאומי, שאף פעם לא הייתה להם ההזדמנות להיפרד. כאשר הבן שלי אובחן נאלצתי להחליט - האם לקלל את אלוהים או לעשות הכל בניסיון להפיק את הטוב מהמצב הנורא הזה. החלטתי להיות אסיר תודה, אסיר תודה על כך שהיו לנו 18 שנים לבנות זכרונות ולהינות מחברתו. גם עכשיו כאשר הטיפולים הם רק להפחתת הכאב והארכה של החיים שלו אני אסיר תודה שהוא עדיין איתנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully