וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נמאס לו לחכות בפקק: נהג חדש נתפס עוקף על השול עם פנס מהבהב

שלומי הלר, אודי עציון

עודכן לאחרונה: 28.3.2024 / 14:53

לא כל רכב אזרחי שעוקף אתכם בפקק בעודו מפעיל פנס חירום הוא בכיר שזכאי לכך, כפי שהתברר כאשר שוטרים חשדו בטויוטה לנדקרוזר ישן שעקף כך מכוניות בכביש 1

שוטרים עצרו בכביש מספר 1 נהג חדש בטויוטה לנד קרוזר שהשתמש בפנסים מהבהבים ומערכת כריזה אסורות/משטרת ישראל

רשימת האזרחים הזכאים להשתמש בפנס כחול מהבהב ("צ'קלקה"), שמעניק משרד התחבורה, היא אחת הנחשקות בקרב בכירי המדינה. לצד שרים, סגני שרים, יו"ר וועדת חוץ וביטחון של הכנסת, יו"ר האופוזיציה, ראשי המוסד, השב"כ והמטה לביטחון לאומי, זכאים לו גם מנכ"ל משרד הביטחון, ראשי מלמ"ב, רשות החירום הלאומית, המטה לבטחון לאומי, קצין הכנסת וראש עיריית ירושלים. ויש גם רשימת בכירים מקושרים נוספת, שמקבלים אישור לפי שיקולי המשרד.

אולם לא כל רכב אזרחי שעוקף אתכם בפקק מהשוליים בעודו מפעיל פנס בהכרח רשאי לעשות זאת. בפעילות אכיפה של משטרת התנועה הארצית באגף התנועה של המשטרה על כביש 1, נצפה טויוטה לנדקרוזר עוקף את התנועה דרך השול תוך הפעלת פנסים מהבהבים. סירנה ומצויד במערכת כריזה. השוטרים עכבו את נהג הרכב אז התברר כי לא מדובר ברכב ביטחון ולא ברכב שאושר על-ידי משרד התחבורה להתקין אמצעים אלו.

שוטרים עצרו בכביש מספר 1 נהג חדש בטויוטה לנד קרוזר שהשתמש בפנסים מהבהבים ומערכת כריזה אסורות. משטרת ישראל, דוברות משטרת ישראל
שלט ההפעלה של המערכת שנתפס ברכב/דוברות משטרת ישראל, משטרת ישראל

הנהג ברכב היה בכלל נהג חדש בן 18, תושב הכפר עין נקובא שליד ירושלים. השוטרים רשמו לו דו"ח על נהיגה בשול ובנוסף הזמנה לדין בגין התקנה והפעלת אור מהבהב, רכבו הורד מהכביש עד להסרת המערכת.

במשטרה מזכירים כי התקנת פנס מהבהב ו/או מערכת כריזה שלא כדין מהווה עבירת תנועה ומבצע העבירה יזומן לדין בבית המשפט לתעבורה, נסיעה עם אמצעים אלו תוך עקיפת רכבים אחרים מסכנת את משתמשי הדרך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully