וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בדרך לחתונה עוצרים ברכבת

עודכן לאחרונה: 3.4.2024 / 10:06

ביום שבו נבחר טראמפ לנשיאות בארה"ב עלה רמי לרכבת בפרדס חנה בדרך לבסיס, והתחיל עם שרית חיילת שנסעה בה. אתמול הם הגיעו לרכבת לצילומי החתונה שלהם

רמי ושרית וייברמן הכירו ברכבת והגיעו להצטלם בה בדרך לחתונה. Tamir Yehoshua - Sunny Wedding Films,
מי צריך טינדר? יש רכבת ישראל/Tamir Yehoshua - Sunny Wedding Films

רכבת ישראל היא מקור קבוע לעקיצות, אבל אצל הזוג הזה לא תמצאו עליה תלונות.

כשעלה רמי וייברמן ב-2016 על הרכבת מפרדס חנה לתל אביב לעוד יום שגרתי בבסיס, הוא לא תיאר לעצמו שהנסיעה הזאת תלווה אותו הרבה הלאה. "הייתי עתודאי בדרך לבסיס וראיתי עתודאית נוספת, ופתחתי אתה בשיחה. זה היה בדיוק ביום שבו טראמפ נבחר לנשיאות ושוחחנו על שיטת הבחירות האמריקנית, בסוף השיחה החלפנו פייסבוק והשאר היסטוריה".

שרית, אשתו של רמי, מספרת על היום שבו נפגשו: "הגעתי לתחנת הרכבת בפרדס חנה כי לא היה לי טרמפ לבסיס באותו הבוקר, התיישבתי ברביעייה יחסית פנויה, ומולי ישב רמי שהתחיל איתי בשיחה. דיברנו למרות שהשעה הייתה מאד מוקדמת לשיחות עם זרים, ובסוף השיחה הוא ביקש את הפייסבוק שלי".

רמי ושרית וייברמן הכירו ברכבת והגיעו להצטלם בה בדרך לחתונה. Tamir Yehoshua - Sunny Wedding Films,
רמי ושרית קצת אחרי הנסיעה ההיא/Tamir Yehoshua - Sunny Wedding Films

כיום מתגוררים שרית ורמי בני ה-31 ברמת גן, שרית עובדת כאנליסטית פיננסית ורמי כמהנדס אווירונאוטיקה. שניהם פעילים לקידום תחבורה ציבורית ומשתמשים בה בקביעות. רמי נוסע ברכבת ובאוטובוס לעבודה, ובימים ששרית אינה עובדת מהבית משתמשת גם היא בתחבורה הציבורית להתניידות.

שניהם כחלק פעילים בקבוצה "הולכים-רוכבים רמת גן" המקדמת הליכתיות, אופניים, תחבורה ציבורית בעיר, ובאופן כללי שיפור המרחב הציבורי לטובת ציבור הולכי הרגל הכולל גם אנשים עם מוגבלויות, ילדים, קשישים, וכל מי שאינו יכול או מעוניין להחזיק ברכב פרטי.

לחתונה שלהם אתמול הם אמנם לא הגיעו ברכבת, אבל לא ויתרו על עצירה לצילומים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully