וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנהג הזה סטה שמאלה ופגע ברכב אחר, אבל הפך לגיבור ובצדק

מערכת וואלה רכב

עודכן לאחרונה: 7.4.2024 / 11:23

נהג סעודי הבחין בפעוט צועד על הכביש בשעת ערב, האט, ואז הבחין ברכב שעוקף אותו במהירות משמאל ועומד לפגוע בילד. מה שעשה אחר כך עלה לו בפיצוי הנהג השני, אבל הפך אותו לגיבור מקומי

מערכת וואלה רכב

נהג סעודי סוטה שמאלה ופוגע ברכב עוקף כדי לעצור אותו מפגיעה בפעוט שחוצה את הכביש. צילומי גולשים, תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
הנהג פוגע ברכב העוקף שנייה לפני שיפגע בפעוט על הכביש/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים, צילומי גולשים

אתם נוסעים ברכב בשעת ערב מוקדמת ולפתע מזהים פעוט צועד על הכביש. אתם מאטים לקראת עצירה כדי שלא לפגוע בו, ואז מזהים לחרדתכם במראה רכב שעומד לעקוף אתכם במהירות משמאל ואז לפגוע בפעוט. מה אתם עושים?

נהג סעודי, עבדאללה מדלול אל-אנזי, היה במצב הזה בחודש שעבר, בעודו נוהג באל חארג'. הוא התעשט, סטה עם רכב שמאלה ופגע במכוון ברכב העוקף והצליח לעצור אותו.

התאונה עלתה לעבדאללה 5,000 ריאל (5,015 שקל) שדרש הנהג השני לתיקון הנזק לרכבו, אבל מאז סרטון התאונה הפך אותו לגיבור מקומי.

הנסיך ואיש העסקים אל ואליד בן טלאל העניק לו מכונית חדשה, ושני אנשי עסקים לא מזוהים העניקו לו גם הם מכוניות במקום זו שלו שנפגעה בתאונה, שעבורה קיבל הצעות לתיקון בחינם, דלק במתנה ולא פחות חשוב - ביטוח. הוא קיבל במתנה גם סוס ערבי וחרב, טבעת יהלום מחנות תכשיטים מקומית והוזמן, ביחד עם אימו של הפעוט, לפגישה עם מושל ריאד, הנסיך פייסל בן באדר.

עבדאללה הגיב בצניעות: "אני לא רואה בזה מעשה הרואי, אלא חובה מוסרית לכל אזרח אחראי במצב כזה. כל אחד במצבי היה פועל באופן דומה, בהתחשב בכך. חובתנו להגן על הילד חסר האונים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully