וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ממרצדס לימאהה: גילי פריאנטה ישמש כמנכ"ל מטרו מוטור

מערכת וואלה רכב

עודכן לאחרונה: 14.4.2024 / 15:02

מנכ"ל חטיבת רכבי היוקרה בכלמוביל עוזב אחרי 12 שנה לטובת ניהול יבואנית הרכב הדו גלגלי הגדולה בארץ. תומר קומורוב ינהל את מטרו אוטומטיב, שתוביל את ייבוא ומכירת דגמי המכוניות של דונגפנג

מעבר משמעותי בענף הרכב: גילי פריאנטה, מנהל חטיבת רכבי היוקרה בכלמוביל, ומי שאחראי על שיווק דגמי מרצדס, ג'נסיס וסמארט, עובר לנהל את מטרו מוטור, יבואנית הרכב הדו גלגלי הגדולה בארץ.

פריאנטה (48), הצטרף לכלמוביל בשנת 2012 כמנהל חטיבת הטרייד-אין. בהמשך עבר לנהל את חטיבת המכוניות הפרטיות, שכוללת את יונדאי ומיצובישי, ובהמשך מונה לנהל את חטיבת היוקרה. הוא בעל תואר ראשון במנהל עסקים וכלכלה ותואר שני בינלאומי במנהל עסקים בהתמחות שיווק גלובאלי ומימון. לפני שהגיע לכלמוביל שימש כמנהל אגף הלקוחות העסקיים בפלאפון.

גילי פריאנטה. יחצ,
גילי פריאנטה/יחצ

מטרו מוטור שנכנסה בשנים האחרונות לייבוא רכב, תפוצל לשתי חברות: ייבוא מותגי סאן יאנג, ימאהה, קאוואסאקי, רכבי פנאי, שטח ותפעוליים יישאר במטרו מוטור וינוהל בידי פריאנטה.

תומר קומורוב שמשמש כיום כמנכ"ל מטרו, ינהל את מטרו אוטומוטיב, שתעסוק בייבוא רכבי דונגפנג, ווייה וליפמוטור וצפויה להפוך לדומיננטית בקבוצה בזכות היקפי הפעילות של תחום הרכב ה-4 גלגלי.

מא ליי, מנכ"ל היצוא העולמי של דונגפנג ותומר קומרוב, מנכ"ל מטרו מוטור. דונגפנג,
מא ליי, מנכ"ל היצוא העולמי של דונגפנג ותומר קומרוב, מנכ"ל מטרו מוטור/דונגפנג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully