וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טוענים בסונול EVI? תוכלו לשלם דרך פנגו

מערכת וואלה רכב

עודכן לאחרונה: 17.4.2024 / 21:15

בדרך לאפליקציית תשלום אחידה לטעינת חשמליות? סונול EVI תאפשר תשלום דרך אפליקציית פנגו

עמדות טעינה של סונול EVI בתחנת עירון. סונול EVI,
עמדת טעינה מהירה של סונול EVI/סונול EVI

אחד התחומים שמקשים על נהגי רכב חשמלי, הוא בעיית התשלום בעמדות הטעינה הציבוריות. רק מספר זעיר מהן אפשר תשלום בכרטיס אשראי, ובשאר חייב הנהג להוריד ולהירשם בנפרד לאפליקציה של כל חברת טעינה.

כעת מאפשרת לראשונה חברת טעינה גדולה תשלום באמצעות אפליקציה חיצונית, שכבר נמצאת בסמארטפונים של ישראלים רבים.

סונול EVI תאפשר תשלום גם דרך אפליקציית החנייה פנגו. לסונול EVI יש כבר יותר מ-1,500 עמדות טעינה איטיות ומהירות ברחבי הארץ. התשלום יתאפשר גם בעמדות עירוניות של החברה, שהוקמו בשיתוף רשויות מקומיות, כמו בירושלים.

SMART השירות החדש של פנגו להגנה מדוחות חניה. יח"צ,
אפליקציית פנגו/יח"צ

משתמשי פנגו יוכלו לחפש עמדת טעינה קרובה של סונול EVI במפה אינטראקטיבית המרכזת את עמדות הטעינה הציבוריות בישראל, וכן מציגה מידע עדכני ושימושי, כמו: זמינות בזמן אמת, מהירות הטעינה וסוגי החיבור.

שנת 2023 הייתה שנה טובה במיוחד לשוק הרכבים החשמליים, ונמסרו במהלכה קרוב ל־45 אלף כלי רכב חשמליים - נתח של 17.7% מכלל המסירות בשנה זו, ועלייה של כ-80% לעומת 2022. מגמה זו המשיכה גם ברבעון הראשון של 2024 עם כ-22 אלף חשמליות חדשות, נתח שוק של 25%.

בהתאם לכך, רק בשנה החולפת פרסה סונול EVI מעל ל-300 עמדות טעינה ציבוריות חדשות במגוון מקומות חדשים, בהן מעל ל-60 עמדות מהירות ואולטרה מהירות בתחנות הדלק של סונול ובמיקומים אסטרטגיים נוספים, וכעת רשת הטעינה שלה מונה למעלה מ-1,000 עמדות ציבוריות במאות מקומות שונים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully