וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טווח נסיעה מטורף בטעינה אחת: הסינית החשמלית החדשה תכבוש את ישראל?

בשיתוף UMI

6.5.2024 / 15:20

טווח נסיעה עצום של עד 510 ק"מ בטעינה אחת בלבד, נראות עתידנית מסובבת ראשים, מצבי עיסוי במושבים הקדמיים ומערכת מולטימדיה מתקדמת שתומכת באפל קארפליי ואנדרואיד אוטו. כל אלו ועוד הופכים את "פורתינג פריידי", המשווקת על ידי קבוצת UMI, לטוענת החדשה לכתר

רכב הפנאי החשמלי פורתינג פריידי (Forthing Friday). יח"צ,
נראות העתידנית שקשה להישאר אדישים אליה/יח"צ

יש דברים שאפשר לראות בעיניים ולהבין שלא צריך עבורם הוכחות נוספות. זה המקרה למשל עם מהפכת המכוניות החשמליות בישראל, מהפכה שאת התרחשותה ניתן לראות מול עינינו ממש עם המכוניות החשמליות, השקטות והחסכוניות המציפות את הכבישים. המספרים מדברים גם הם בעד עצמם, ומסיכום השנה החולפת עולה כי כ-18% מכלל הרכבים שנמסרו בשנת 2023 היו רכבים חשמליים. בהמשך לכך תחזיות מקצועיות צופות כי עד לשנת 2050 כלל המכוניות הפרטיות החדשות בישראל יהיו חשמליות.

רכב הפנאי החשמלי פורתינג פריידי (Forthing Friday). יח"צ,
רכב הפנאי החשמלי פורתינג פריידי (Forthing Friday)/יח"צ
רכב הפנאי החשמלי פורתינג פריידי (Forthing Friday). יח"צ,
רכב הפנאי החשמלי פורתינג פריידי (Forthing Friday)/יח"צ

כך קורה שהבאז הגדול סביב הרכבים החשמליים גורם לכך שכל מותג חדש שמגיע ארצה מסיט אליו מיד את זרקור הצרכנים. במקרה של רכב הפנאי החשמלי פורתינג פריידי (Forthing Friday) המשווק בימים אלה בארץ על ידי קבוצת UMI נראה כי יש לכך סיבה מוצדקת, למעשה שלל סיבות כאלו. ראשית קצת רקע על הטוען החדש לכתר: Forthing היא אחת החברות החשובות בקבוצת הרכב Dongfeng Liuzhou Motors, קבוצת הרכב השלישית בגודלה בסין. המותג מייצא כיום למספר שווקים ברחבי העולם - שווקי מדינות דרום אמריקה, ארצות ערב (המפרץ הפרסי וערב הסעודית), ופורתינג פריידיי הוא דגם הנוסעים הראשון של היצרנית המיוצר בתקינה אירופאית. הסמל של Forthing, המופיע במרכז הלוגו הוא King Lion, אייקון עוצמתי בעל חשיבות רבה למותג שמסמל את הגישה והערכים של המותג החדש: אומץ, ביטחון עצמי וחוסר פחד - תחושת כוח הזהה לזו של אריה אמיץ.

אז מה הופך את ה- פורתינג לרכב SUV חשמלי כה בולט ואטרקטיבי בסגמנט? נתחיל בנראות העתידנית שקשה להישאר אדישים אליה - הפורתינג מגיע עם עיצוב ספורטיבי יוקרתי המזכיר את מכוניות הספורט והעילית היקרות ביותר בשוק, עיצוב חיצוני המתכתב עם עיצוב פנים הייטקי המורכב ממשטחים בגימור קרבון וחומרים מתקדמים נוספים. מקדימה תמצאו דשבורד צף עם 2 מסכי LED בגודל 10.25 אינץ' ומאחורה תמצאו פתחי מיזוג למושב האחורי ושקע טעינה מסוג USB לסמארטפון או לטאבלט. הקישור בין הנייד לבין מערכת המולטימדיה באמצעות האנדרואיד אוטו והאפל קאר פליי מתבצע ללא כבל בצורה אלחוטית. כמו כן הרכב מגיע עם גג שמש פנוראמי ותאורת אווירה מתחלפת עם אפקט מרהיב של כוכבים המחליפים צבעים בהתאם לבחירתכם.

רכב הפנאי החשמלי פורתינג פריידי (Forthing Friday). יח"צ,
הפורתינג מביא גם בשורה בנוגע לטווח הנסיעה המגיע לעד 510 ק"מ בטעינה אחת בלבד/יח"צ

הפורתינג מביא גם בשורה בנוגע לטווח הנסיעה המגיע לעד 510 ק"מ בטעינה אחת בלבד, וזאת בזכות סוללת ליתיום חשמלית ומתקדמת בעלת קיבולת 85.9 קוט"ש שמשאירה את כל המתחרים מאחור. ואם כבר אתם נוסעים ונוסעים לאן שהרוח תוביל אתכם, הרי שבטח תרצו לוודא שיהיה לכם מספיק נוח במהלך הנסיעה. אז גם במקרה הזה ממש אין לכם מה לדאוג שכן הפורתינג הוא רכב בעל מידות מפנקות במיוחד - אורך של 4,600 מ"מ, רוחב של 1,860 מ"מ ובגובה של 1,680 מ"מ. יתירה מכך במהלך הנסיעה יעמדו לבחירתכם 3 מצבי נהיגה שונים - "NORMAL" ,"ECO" ו-"SPORT" עם ביצועים ספורטיביים ומרשימים במיוחד. לאחר הבחירה

במצב המועדף תוכלו ליהנות מחימום ואוורור למושב הנהג ואפילו מ- 4 מצבי עיסוי עם 8 נקודות מגע אינטגרליות. אגב, בהתאם לגודל המפנק במיוחד, גם תא המטען של הרכב מגיע עם נפח מכובד מאוד של 480 ליטר, מה שיעשה לגמרי את העבודה מבחינתכם, בין אם מדובר בקניות בסופר או נסיעה לטיול משפחתי.

רכב הפנאי החשמלי פורתינג פריידי (Forthing Friday). יח"צ,
הרכב מציע לנהגים שילוב אופטימאלי של נראות ספורטיבית יוקרתית, טכנולוגיות נהיגה מתקדמות, פינוק מושלם וטווח נסיעה יוצא דופן/יח"צ
רכב הפנאי החשמלי פורתינג פריידי (Forthing Friday). יח"צ,
הפורתינג משווק על ידי UMI, אחת מהחברות המובילות בתעשיית הרכב/יח"צ

הפורתינג משווק על ידי UMI, אחת מהחברות המובילות בתעשיית הרכב, השירות והסחר בישראל כבר עשרות שנים, היבואנית הרשמית של שברולט, קאדילק, ואיסוזו. את הקבוצה מנחה תפיסת מצוינות וקדמה, מחויבות עמוקה למקצועיות ואיכות הפוגשת למעלה מ-250 אלף לקוחות בשנה ב-150 אולמות תצוגה, סניפים, חנויות ומרכזי שירות. פורתינג פריידי משווק בישראל עם אחריות יצרן ל-5 שנים או 150,000 אלף ק"מ לרכב ואחריות לסוללה למשך 8 שנים או 150,000 אלף ק"מ.

בשורה התחתונה, UMI מצליחה לעשות זאת שוב, והרכב החשמלי הסיני החדש המיובא על ידה מציע לנהגים שילוב אופטימאלי של נראות ספורטיבית יוקרתית, טכנולוגיות נהיגה מתקדמות, פינוק מושלם וטווח נסיעה יוצא דופן. כל אלו הופכים את ה"פורתינג" לבחירה חכמה ומושלמת עבור ציבור הנהגים בישראל.

לפרטים נוספים אודות פורתינג פריידי, לחצו כאן>>

בשיתוף UMI

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully