וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלימוזינה החדשה של פוטין

עודכן לאחרונה: 8.5.2024 / 11:46

רוסיה עושה שימוש במפעל ישן של טויוטה על מנת לבנות את הלימוזינה החדשה של הנשיא. אנחנו לא אומרים שהיא דומה לרולס רויס כדי לא להסתכן בהרעלה מסתורית

לימוזינה ולדימיר פוטין. SERGEI GUNEYEV/POOL/AFP, GettyImages
פוטין מגיע להשבעה באורוס סנאט/GettyImages, SERGEI GUNEYEV/POOL/AFP

יש מעט אנשים בעולם שמתחרים על חוסר הלגיטימציה של ולדימיר פוטין, אנשים כמו יחיא סינואר ואנשים שתופסים שתי חניות. האיש ש"ניצח" בבחירות והושבע לעוד קדנציה בת 6 שנים הושבע אתמול לנשיאות, ואת הדרך לטקס עשה בלימוזינה החדשה שלו - הגרסה מתוחת הפנים של האורוס סנאט.

הלימוזינה שבכלל לא נראית כמו חיקוי גרוע של רולס רויס פאנטום, תיוצר עבור הנשיא במפעל ששימש בעבר את טויוטה בסנט פטרסבורג. שאר עשירי רוסיה יוכלו להעמיד פנים שיש להם טעם ולנסוע בה רק בתחילת 2025. טויוטה, כמו יצרניות אחרות נטשה את המדינה לאחר הפלישה לאוקראינה והשאירה את המפעלים שלה לשימוש מקומי. במקרה שלה בחודש מרץ של 2023.

אורוס סנאט. אתר יצרן
האגף הממשלתי באחורי הסנאט/אתר יצרן

הדגם שעליו מבוססת הלימוזינה הוא כאמור הסנאט, שהוצגה לראשונה בשנת 2018 והחליפה בצי הנשיאותי את המרצדס 600 פולמן. היא חלק מפלטפורמה משותפת שמשרתת מספר דגמים כולל וואן וקרוסאובר על בסיסה, לדגם יש גם גרסה פתוחה בה ניתן לנסוע בעמידה תוך כדי סקירה של מסדרים צבאיים בהצדעה, אנחנו מכירים את ההרגל הזה מהבחור הנמוך עם השפם נו...

על ההנעה נמצאת יחידת כוח שדומה מאוד לזו של פורשה, שככל הנראה הייתה מעורבת בפיתוח שלה. זהו V8 בנפח 4.4 ליטרים עם שני מגדשי טורבו והנעה היברידית. ההספק עומד על 598 כ"ס. תיבת ההילוכים האוטומטית בעלת 9 יחסי העברה מעבירה את הכוח לכל הגלגלים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
אורוס סנאט. אתר יצרן
הגרסה לפני מתיחת הפנים, פוטין העניק אחת לקים ג'ונג און/אתר יצרן

בגרסה מתוחת הפנים יש גריל חדש, והפנסים מקבלים דוגמת תאורה בצורת L עם קווים ישרים במקום שילוב העיגול והפסים שהיו לפני מתיחת הפנים. בתא הנוסעים יש מסך מולטימדיה גדול יותר, מערך מצלמות חדש ומערכת ראיית לילה.

לא הרבה ידוע על אמצעי המיגון של המכונית הנשיאותית. בעבר פורסם כי היא ממוגנת ירי, בעלת צמיגים חסיני פנצ'רים מגומי מלא ובעלת מערכות אמצעי שיבוש תקשורת והגנה פסיבית.

המחיר? לפי פרסומים שונים עומד מחירה של הגרסה האזרחית על קצת יותר ממיליון שקלים (לפני מיסים).
אגב, את הדגם שלפני מתיחת הפנים העניק פוטין לקים ג'ונג און, שליט צפון קוריאה בפברואר - אתם יודעים איך זה, מתנה בין רודנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully