וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבעלים של איזה רכב עושים הכי הרבה סקס באוטו?

עודכן לאחרונה: 28.5.2024 / 14:18

המכונית שבחרתם יכולה להעיד על הטעם המוטורי שלכם, על כמה אתם מרוויחים, וגם על הסיכוי שאתם בוגדים בבני הזוג

סקס באוטו. ShutterStock
כנראה שאין להם רנו/ShutterStock

מכונית היא לפעמים יותר מכלי תחבורה. סקר נהגים חדש טוען שכמעט 60% מבעלי הרכב עשו בשלב מסוים סקס באוטו. הסקר נערך בבריטניה, אבל בסקר שנערך בעבר בארץ השיבו כמעט 40% מהנהגים והנהגות כי עשו זאת.

הסקר, שערכה רשת המכוניות המשומשות Big Motoring World גילה כי 14% מהנהגים קיימו יחסי מין באוטו בשנה האחרונה, אולי תוצאה של היציאה המאוחרת מבית ההורים כיום של צעירים וצעירות. אבל יש גם עוד סיבה אפשרית: 30% מהנשאלים אמרו שבגדו בבני הזוג שלהם ברכב.

פערים גדולים התגלו בין בעלי מותגי הרכב השונים, כאשר בעלי רכבי יוקרה נוטים יותר לבגוד בבני הזוג שלהם ברכב. בעוד ש-40% מבעלי קיה ניצלו את האנונימיות של הסקר כי להודות במעשה, כך עשו 45% מבעלי פיאט, 47% מבעלי אודי, 49% מבעלי ב.מ.וו ובמקום הראשון: בעלי ובעלות יגואר, עם 60%.

סקס באוטו. ShutterStock
שווה היגואר שלך/ShutterStock

ומי מבעלי הרכב כי נאמנים לחצי השני שלהם? רק 18% מבעלי פולקסווגן וניסאן הודו בביצוע בגידה ברכב, לעומת 15% מבעלי ווקסול, הגרסה הבריטית של אופל. טויוטה נחשבת מכונית אמינה יותר מאחרות, וכך גם הנהגים והנהגות שלה, שרק 13% מהם הודו שקיימו ברכבם יחסי מין עם מי שאינם בני ובנות זוגם.

במקום הראשון: בעלי רנו, עם 3% בגידות מוטוריות בלבד.

אגב, 30% מהנשאלים טענו שקיימו יחסי מין ברכב נוסע. זמן טוב להזכיר שסקס בטוח כולל גם את המיקום, וששוטר שנתקל בכם מענגים את בני הזוג בנסיעה עלול לתת לכם דוח על נהיגה מסוכנת, ומסיחת דעת מהכביש.

  • עוד באותו נושא:
  • סקס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully