וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדור החדש של ניסאן ג'וק הגיע לישראל. כמה הוא יעלה לכם?

בשיתוף ניסאן

5.6.2024 / 8:12

בשל הזינוק המתמשך במחיר הדלק והגזירות הכלכליות לבעלי הרכבים החשמליים, קטגוריית הרכבים ההיברידיים כובשת את השוק בארץ. מי שמביאה בשורה מרעננת היא ניסאן, שהחלה לשווק את הדור החדש של הג'וק ההיברידי הפופולרי, שמוצע במחירים אטרקטיביים ביחס לרכבים אחרים בקטגוריה

ניסאן ג'וק FL ההיברידי של ניסאן. יח"צ,
עם המנוע ההיברידי תהנו מחוויית נהיגה שקטה ועוצמתית יותר ויעילות משופרת/יח"צ

יותר ויותר ישראלים עוברים בשנים האחרונות מרכבי בנזין לרכבים היברידיים. המגמה המשמעותית נובעת משני גורמים חיצוניים - האחד, העלייה העקבית במחיר הדלק, והשני, הגזרות החדשות שהושתו על רוכשי הרכבים החשמליים, הן עם העלאת מס הקנייה (מתוכננת לינואר 2025) מ-35% ל-45% והן עם ההחלטה להטיל מס נסועה על רכבים חשמליים, מה שאומר שהחל מינואר 2026, בעלי רכבים חשמליים יצטרכו לשלם 15 שקלים על כל 100 קילומטרים של נסיעה או 15 אגורות לקילומטר. הרכבים ההיברידיים מהווים אפוא פיתרון מושלם עבור הנהגים הישראלים הרוצים ליהנות מחוויית נסיעה חלקה ושקטה במיוחד וגם מחיסכון ניכר בדלק שיכול להגיע על פי האומדנים הענפיים לעד 40% בתדלוק חודשי.

ניסאן ג'וק FL ההיברידי של ניסאן. יח"צ,
רכב שתוכנן בהשראת רכב המירוץ של ניסאן על מסלול Formula E/יח"צ
ניסאן ג'וק FL ההיברידי של ניסאן. יח"צ,
העיצוב החיצוני הייחודי של הג'וק תמיד גרם לבאז סביבו/יח"צ

טכנולוגיה היברידית מתקדמת וחווית נהיגה מותאמת אישית

מי שמבקש להביא כעת את הבשורה החדשה בקטגוריית הרכבים ההיברידיים בישראל הוא הניסאן ג'ו'ק החדש, שנמכר במחירים אטרקטיביים ביחס לרכבים אחרים בקטגוריה. מדובר למעשה על מתיחת פנים לדור השני של הג'וק שהושק בישראל בשנת 2020 - רכב בעל טכנולוגיית הנעה היברידית משולבת שמשדרגת את חוויית הנהיגה של ניסאן ג'וק האייקוני. תיבת הילוכים חדשנית וחכמה זו מבצעת מעבר חלק בין מצבי נהיגה כדי להתאים לתנאי הנסיעה כך שעם המנוע ההיברידי תהנו מחוויית נהיגה שקטה ועוצמתית יותר ויעילות משופרת.

מערכת בטיחות מוקפדות מבית Nissan Intelligent Mobility

הכבישים העמוסים של ימינו נראים לפעמים כמו ג'ונגל של רכבים שנוסעים לכל הכיוונים. המשמעות היא שמימד הסכנה בכביש עלה עם השנים וגם כאן ניסאן גו'ק החדש מביא בשורה לנהגים עם טכנולוגיית בטיחות מתקדמת שלא רק מזהה ומזהירה אתכם מפני סיכונים בכביש, אלא גם גם מסוגלת להתערב ולהפעיל את הבלמים במקרה של בלימת חירום. יתרה מכך, הג'וק החדש כולל מערכות בטיחות מגוונות וביניהן אזהרת סטייה אקטיבית מנתיב, מערכת לזיהוי תמרורי מהירות, התראה מפני התנגשות חזיתית, התראה על עייפות הנהג, מערכת ניטור מרחק מלפנים השומרת על מרחק קבוע ביניכם ובין הרכב מלפנים תוך כדי נסיעה ועוד.

ניסאן ג'וק FL ההיברידי של ניסאן. יח"צ,
בימים אלו משווק בישראל הג'וק ההיברידי החדש והוא מגיע עם שלל תוספות ועדכונים/יח"צ
ניסאן ג'וק FL ההיברידי של ניסאן. יח"צ,
הרכב מתאים כמו כפפה לנסיעה אורבנית עם צריכה של 20.8 ק"מ לליטר/יח"צ

חלל הפנים שודרג והפך טכנולוגי הרבה יותר

מעבר לכל טכנולוגיות הבטיחות שפורטו כאן, הג'וק ההיברידי החדש מגיע עם שלל תוספות ועדכונים, וביניהם מערכת מולטימדיה עם מסך מגע 12.3 אינץ' תומכת אפל קאר פליי אלחוטי ואנדרואיד אוטו, לוח מחוונים דיגיטלי מתקדם 12.3" צבעוני, הספק מירבי משולב 143 כ"ס, תאורת אווירה, משטח טעינה אלחוטי, מפתח חכם לכניסה והנעה, מראה אחורית ללא מסגרת מתכהה אוטומטית למניעת סינוור וממשקי חיבור TYPE C+A. כמו כן הדגם מגיע עם מערכת e-Padal לנסיעה עם שימוש מינימלי בגז/ברקס (כאשר מורידים את הרגל מהגז הרכב מאט) ועוד.

או שאוהבים אותו או שלא, אבל אי אפשר לפספס אותו!

העיצוב החיצוני הייחודי של הג'וק תמיד גרם לבאז סביבו. הדגם הגיע לראשונה בשנת 2010 תוך שהוא יצר סגמנט חדש של SUV קומקפטי, עם עיצוב חדשני ושונה בנוף. עשור לאחר מכן, הגיע אלינו הדור השני של הג'וק שגם הוא בדומה לקודמו ייחודי לשוק הרכב, ונחשב בעיני רבים לרכב מרענן ומתריס בקטגוריה, עם קווי מתאר חדים ואלגנטיים, פרונט הרכב והפנסים ששומרים על סימן ההיכר שלו, חישוקי אלומיניום 19-אינץ' וגג במראה ייחודי מרחף.

חיסכון ניכר בדלק ומחיר מפתה

כיאה לרכב היברידי מתקדם מסוגו, צריכת הדלק בגו'ק ההיברידי חסכונית מאוד והרכב מתאים במיוחד לנסיעה אורבנית עם צריכה משולבת של 20.8 ק"מ לליטר, לפי נתוני יצרן. יתרה מכך הדגם מגיע עם תג מחיר אטרקטיבי במיוחד לסגמנט, כך שתקבלו רכב מתקדם מסוגו, בטיחותי וחסכוני במיוחד!

רוצים לשמוע עוד על הג'וק ההיברידי החדש של ניסאן? היכנסו לכאן>>

בשיתוף ניסאן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully