וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אביזר הבטיחות שאתם צריכים ברכב? כלב. תשאלו נהג טנדר אמריקאי

עודכן לאחרונה: 10.6.2024 / 17:13

נהג התהפך עם רכבו לתוך ערוץ נחל, בעודו נוסע עם ארבעה מכלביו. אחד מהם הצליח לצעוד כ-6 ק"מ למחנה הקמפינג המשפחתי בפלורידה, ולהביא לתחילת מסע חילוץ

ביום שני שעבר, ב-9:28 בבוקר קיבל משרד השריף של מחוז בייקר בפלורידה שבארה"ב שיחת טלפון. הדובר סיפר שאחיו, ברנדון גארט, לא הגיע למחנה המשפחתי אתמול אחר הצהריים, כמתוכנן. בני המשפחה איתרו הבוקר את רכבו אך לא הצליחו להגיע אליו בשל תנאי השטח.

לשיחה הזאת קדמה דרמה בכיכובו של אחד מארבעת כלביו של גארט. יום קודם הוא נסע בטנדר שלו עם הכלבים, כאשר החליק בעיקול הדרך המיוערת וצנח לתוך ערוץ נחל. אחד הכלבים הצליח לצעוד כמעט ארבעה קילומטרים למחנה המשפחתי. העובדה ששב לבדו מהנסיעה גילתה לבני המשפחה שמשהו חמור מאוד התרחש.

חילוץ נהג טנדר אמריקאי שהתהפך לערוץ נחל וכלבו צעד 6 ק"מ להזעיק עזרה. Baker county sheriff office, אתר רשמי
גארט מחולץ באמצעות סולם חבלים/אתר רשמי, Baker county sheriff office

התברר כי גארט הצליח לזחול כמאה מטרים מהרכב, שם בילה את הלילה, בזמן שבני המשפחה מחפשים אחריו. אחרי שהם איתרו את רכבו בבוקר והתקשרו לבקש עזרה מהמשטרה המקומית, הוזעקו למקום עובדי משרד השריף, עובדי שירות היערות האמריקאי וחברי יחידת החילוץ המחוזית.

צוותי ההצלה הגיעו למקום ואיתרו את הרכב. גארט נמצא במרחק כמה עשרות מטרים מהטנדר שבו בילה את הלילה, והוא חולץ באמצעות חבלים וסל הצלה, והוטס לבית חולים. הוא אושפז במצב יציב, ללא פגיעות פנימיות. שלושת הכלבים הנוספים אותרו במקום, שניים מהם עם שברים, והועברו לטיפול גם כן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully