וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות הפשיטה על משרד התחבורה: "להוציא את מירי רגב לנבצרות"

עודכן לאחרונה: 10.6.2024 / 16:27

ח"כ בועז טופורובסקי פנה ליועצת המשפטית לממשלה בדרישה להעביר את שרת התחבורה מתפקידה עד לסיום החקירה בחשד למרמה, הפרת אמונים ושיבוש הליכים: "הסכנה גדולה מדי, מכדי שרגב תמשיך להחזיק בכוח בו היא חשודה שעשתה שימוש לרעה"

אחרי התחקיר: השרה רגב יצאה מביתה והתחמקה מהעיתונאים/מערכת וואלה

לאחר שחוקרי יחידת להב 433 פשטו הבוקר על משרד התחבורה בעקבות תחקיר תכנית המקור בערוץ 13 בחשד למרמה, הפרת אמונים ושיבוש הליכי משפט, פנה ח"כ בועז טופורובסקי ליועצת המשפטית לממשלה, עו"ד גלי בהרב-מיארה בדרישה שתוציא את רגב לנבצרות.

"לאור המצב וכחובתי כיו"ר ועדת המשנה לבטיחות בדרכים, אני פונה אליך בבקשה להוציא לנבצרות את השרה מירי רגב מתפקידה כשרת התחבורה והבטיחות בדרכים, עד להתבהרות הנושאים שצפויים לעלות בחקירת המשטרה הנוכחית בנושא התנהגות בלתי הולמת במשרד התחבורה".

טופורובסקי (יש עתיד) מציין כי מתחילת השנה נהרגו בכבישי ישראל 199 בני אדם, זינוק של 21% בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד. "מיליארדים רבים צפויים להיות מושתים על אזרחי ישראל כפועל יוצא מההתנהלות הפושעת של השרה רגב, משרדה ואנשיה. החשדות חמורים מדי והסכנה גדולה מדי, מכדי שרגב תמשיך להחזיק בכוח בו היא חשודה שעשתה שימוש לרעה. זו אותה שרה שחשודה במתן מענים לא בהתאם לחומרת הבעיות, אלא בהתאם לקרבה ואינטרסים פוליטיים אישיים. יש תקדימים בעבר ליציאה לנבצרות של שרים החשודים בפלילים ונכון שזה יהיה המקרה גם כעת, על מנת שלא יגרמו נזקים נוספים ועל מנת להציל חיי אדם".

לדבריו, "לאור חומרת הטענות הללו וההשפעה האפשרית על אמון הציבור ותפקוד משרד התחבורה והבטיחות בדרכים, אני קורא לך לשקול הוצאתה של השרה רגב לנבצרות עד לסיום החקירה. צעד זה יסייע להבטיח את האינטרס הציבורי וחקירה הוגנת, תוך שמירה על אמון הציבור במוסדות הממשל של מדינת ישראל והבטחת ניהולו השוטף של משרד התחבורה והבטיחות בדרכים, הנוגע, בין היתר, להתנהלות היומיומית של אזרחיות ואזרחי ישראל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully