וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

007 ב-8 מיליון שקל: האסטון מרטין ששברה שיא ישראלי

עודכן לאחרונה: 11.6.2024 / 7:56

מכונית הספורט הבריטית הפכה בשבוע שעבר ליקרה ביותר שנמכרה אי פעם בארץ. מדובר ב-Valour, דגם שרק 110 יחידות ממנו ייבנו, עם עיצוב רטרו ו-715 כ"ס. עמד בתנאי מיוחד שהציבה אסטון למתעניינים

אסטון מרטין ואלור/אסטון מרטין

איש עסקים ישראלי קיבל בשבוע שעבר אסטון מרטין Valour חדשה, ושבר את שיא הרכב הכי יקר שנרכש בארץ, מעלה אותו ל-8 מיליון שקל.

הואלור ("גבורה" באנגלית) נחשפה בעולם בדיוק לפני שנה. יש לה עיצוב רטרו שמזכיר את ה-V8 וואנטאג' משנות ה-70, מנוע 12 צילינדרים, 5,200 סמ"ק, הספק של 715 כ"ס, הנעה אחורית ותיבת
הילוכים ידנית, שהופכת להיות פריט נדיר גם בקרב מכוניות ספורט.

אסטון מרטין ואלור. אוטו ארט,
הוואלור הישראלית. הרכישה הייתה פתוחה רק למי שכבר רכש מספר אסטונים בעבר/אוטו ארט

גם תא הנוסעים קיבל ריפוד רטרו, עם מושבים בריפוד שמזכיר את טוויד של האסטונים משנות ה-50. בדלתות יש ריפודי קרבון מודרניים יותר, ובשביל האווירה הספורטיבית וכדי לחסוך משקל, לדלתות אין ידית קשיחה, אלא רצועת עור. החברה הבריטית לא פירסמה נתוני ביצועים רשמיים, אבל לפי הערכות על סמך דגמים אחרים של החברה, אפשר לצפות ל-0-100 קמ"ש ב-3.5 שניות ומהירות מרבית של 320 קמ"ש.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
אסטון מרטין ואלור. אוטו ארט,
ריפודים דמוי טוויד, ורצועות עור בדלתות במקום ידיות/אוטו ארט

אסטון מרטין קבעה כי תייצר רק 110 יחידות מהדגם, שנבנה לרגל מלאת 110 שנים לחברה, מה שמעלה את מחירו האספני בעתיד. כדי לסנן מי שרוצה את הרכב רק כהשקעה, אפשרה החברה רק למי שכבר קנה בעבר מספר דגמי אסטון להשתתף בהגרלה שנערכה בין המבקשים לרכוש אחד.

איש העסקים כבר מחזיק בארץ בין השאר את מכונית הספורט DBS אולטימט ואת רכב הקרוסאובר DBX, מה שאפשר לו להתחרות על הזכות לרכוש את הדגם החדש.

אסטון מרטין ואלור. אוטו ארט,
אחד ממנועי ה-12 צילינדרים האחרונים בעולם/אוטו ארט

האוטו הגיע לארץ בתחילת החודש שעבר. צוות של יבואנית אסטון, חברת אוטוארט שבבעלות תומר דותן ומאיר אוחיון, מסר לרוכש את הרכב במדינה סמוכה בחו"ל, שבה הוא מתגורר כאשר אינו נמצא בישראל. סוכנות אסטון מרטין בישראל לפני כעשור, נמכרו בארץ 92 דגמי אסטון.

תומר דותן (מימין) ומאיר אוחיון
בעלי אוטוארט גרופ. רונן טופלברג,
תומר דותן ומאיר אוחיון, בעלי יבואנית אסטון מרטין/רונן טופלברג

עסקאות השיא עד היום בארץ היו רולס רויס קולינאן שנרכשה בשנה שעברה תמורת 5.3 מיליון שקל ופרארי SF90 סטראדלה שנרכשה ב-2021 וסופקה ב-2022, ב-4.5 מיליון שקל. בנוסף נמכרה בארץ אסטון מרטין וונקוויש וולנטה ב-3.5 מיליון שקל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully