וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיבושי GPS או תקלה? אפליקציית BYD הושבתה לשעות ארוכות

אודי עציון, קינן כהן

עודכן לאחרונה: 17.6.2024 / 10:09

בעלי חשמליות BYD התקשו לפתוח את הרכב מהנייד ולהפעיל מרחוק את המזגן כפי שהתרגלו, אחרי שאפליקציית ההפעלה הושבתה אתמול לזמן ממושך. היבואן: "פנינו ליצרן"

ח"כ משה גפני נואם בכנסת נגד התייקרות הרכבים החשמליים/ערוץ הכנסת

באמצע היום והחום גילו אתמול לפתע בלי BYD רבים שאפליקציית הרכב שלהם קרסה.

חלקם דיווחו על חוסר יכולת לפתוח את האוטו, פעולה שהתרגלו לבצע מהאפליקציה במקום מהמפתח החכם שנשאר בבית. אחרים דיווחו על חוסר יכולת להפעיל מרחוק את המזגן עשר דקות לפני שהם מתחילים נסיעה, כדי לא להיכנס לרכב לוהט, או על קושי לעקוב מרחוק אחרי מצב הסוללה והטעינה.

מאז השיקה טסלה אפליקציית תפעול לחשמליות שלה, הפך השימוש בנייד לתפעול הרכב לעניין בסיסי אצל כל יצרן חשמליות אחר שאימץ את הטכנולוגיה, שמאחוריה ניצבות השקעות גדולות במערך שרתים ותקשורת עם הרכבים, וגם קשר רצוף של היצרן עם הרכב שלכם מהסוג שלא קיים ברכבי בנזין.

אפליקציית BYD. BYD,
אפליקציית BYD. האפלקציות הפכו לחלק בלתי נפרד מהשימוש בחשמליות/BYD

בעלי BYD שפנו אתמול לשירות הלקוחות של היבואן, שלמה מוטורס, דיווחו כי התשובה הראשונית שקיבלו הייתה שמדובר בשיבושים על רקע המצב הביטחוני, ומערך שיבושי ה-GPS הנרחב שמופעל במלחמה. אולם דיווחים על התקלה הגיעו גם מבעלי רכבים ששהו באזור ים המלח והערבה, הרחק מעזה ומלבנון. עם זאת נראה שלא כל בעלי הרכבים סבלו מהבעיה. הבוקר דיווחו בעלי BYD כי אין עוד בעיות תקשורת.

משלמה מוטורס נמסר: "עם קבלת פניית לקוחות על שיבושים באפליקציה, פנינו ליצרן לבדיקת הנושא. נעדכן אותם עם קבלת מידע נוסף".

כך או כך, מומלץ תמיד לבעלי BYD ויתר החשמליות שמציעות פתיחה גם מכרטיס NFC לשמור אחד כזה זמין תמיד בארנק, למקרה של תקלות כאלה, או סלולרי שהסוללה שלו נגמרה.

  • עוד באותו נושא:
  • byd

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully