וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא הרויאל אנפילד שאתם זוכרים מהטיול להודו

אסי אהרנסון, פול גז

עודכן לאחרונה: 18.6.2024 / 22:19

היצרנית ההודית משיקה בארץ שני דגמים חדשים, אדוונצ'ר וקאסטום: המחיר עדיין תחרותי, אבל הכלים כבר מודרניים לחלוטין

רויאל אנפילד הימליאן 450. רויאל אנפילד,
הימאליאן 450: ההספק זינק מ-25 ל-40 כ"ס/רויאל אנפילד

להרבה ישראלים זה אחד הזכרונות הבולטים מהטיול הגדול להודו, אופנועי רויאל אנפילד מיושנים, שאריות מהימים שהחברה עוד הייתה בריטית שאפשרה הרכבה של דגמיה בהודו.

הפעילות הזאת הצילה אותה מכיליון. כאשר תעשיית האופנועים הבריטית המפוארת פשטה רגל בעקבות הצלחת האופנועים היפנים, החברה שבנתה את האופנוע הראשון שלה ב-1901, הפכה לחברה הודית על בסיס הפעילות שלה במדינה הענקית.

כבר שנים ארוכות שרויאל אנפילד מפתחת ומשיקה דגמים חדשים ומודרניים, וכעת מגיעים אלינו עוד שניים מהם. האדוונצ'ר החדש, ההימליאן 450, שנחשף בתערוכת מילאנו 2023, משדרג את קונספט ההימליאן המוצלח. ראשית מנוע ה-452 סמ"ק מקורר נוזל כעת, 40 כ"ס במקום 25 כ"ס, בעל 4 שסתומים וגל זיזים עילי כפול וכמובן מוזרק דלק. תיבת ההילוכים בת 6 מהירויות.

השלדה חדשה עם מערכת מתלים עם בולמים של שוואה, יש מזלג הפוך חדש מלפנים, בולם בחיבור ישיר בין הזרוע לבין השלדה, והבטחה לעבירות שטח גבוהה. העיצוב הוא מתיחת פנים לקווי ההימליאן המוכרים, יש מערכת ABS, מסך TFT עגול ומודרני ופנסי LED היקפיים. המחיר: מ-37 אלף שקל לגרסה הרגילה, ועד 39 אלף שקל לגרסת SUMMIT המאובזרת.

רויאל אנפילד שוטגאן 650. רויאל אנפילד,
שוטגאן 650. ברוח הארלי דיווידסון/רויאל אנפילד

השוטגאן 650 הוצג על פלטפורמת ה-650 סמ"ק של רויאל אנפילד כאשר הוא הגרסה הרביעית על הפלטפורמה. הוא יועד במקור רק לשוק האמריקאי, אשר אוהב מאוד את הסגנון הקאסטום שמזכיר אופנועי הארלי דיווידסון ואינדיאן, אך כפי שאנחנו רואים גם אירופה וישראל מקבלים אותו.

המנוע הוא טווין מקבילי בנפח 650 סמ"ק המפיק 47 כ"ס, עם תיבת הילוכים בת 6 מהירויות. מערכת המתלים תכלול מזלג הפוך של שוואה, כידון חדש, נמוך ורחב יותר יחד עם מיקום רגליות אחורי יותר, מה שיוצר תנוחת רכיבה מעט ספורטיבית.

המחיר: 46-47 אלף שקל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully