וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איך הגיע הנסיך וויליאם לרכב על קורקינט חשמלי, ועוד ישראלי

עודכן לאחרונה: 8.7.2024 / 20:58

המלך הבא של אנגליה צולם השבוע רוכב על קורקינט בטירת וינזדור. רם פאר, המייסד והמנכ"ל של Mii2 התל אביבית מסביר איך זה קרה וכמה הנחה קיבל הנסיך מוויילס

המלכה אליזבת צולמה לא פעם נוהגת בריינג' רובר שלה בשטחי טירת וינזדור, שבה מתגוררת משפחת המלוכה הבריטית. הנכד שלה, הנסיך וויליאם, ומי שיירש את הכתר מאביו המלך צ'ארלס, מפגין יותר מודעות סביבתית.

הנסיך מוויילס, תוארו הרשמי של וויליאם, צולם רוכב בווינזדור על קורקינט חשמלי. מקורות בארמון אישרו כי וויליאם רכש את הכלי החשמלי לפני שנה, ומשתמש בו כדי להגיע מהאדלייד קוטג' שבו הוא מתגורר, לחלקים אחרים במתחם הענק שפתוח חלקית לציבור מדובר במרחקים שיכולים להגיע ל-3-5 ק"מ, ומלכה הבא של בריטניה מעדיף לעבור אותם ברכב חשמלי אישי.

קורקינט חשמלי YOO2 של חברת Mii2 הישראלית. Mii2,
הקורקינט הישראלי. וויליאם הגיע בעצמו לחנות בלונדון, ורכש את הכלי רק אחרי התנסות/Mii2

אתר הרכב והתחבורהAutoevolution חשף שמדובר בקורקינט מתוצרת Mii2 מתל אביב, שמפתחת את הכלים שלה בארץ, ומייצרת אותם בסין. הנסיך נראה רוכב על YOO2, שעולה בארץ 4,000 שקל, קורקינט מתקפל עם מנוע 250 וואט בהתאם לתקינה הישראלית והאירופית, מוגבל ל-25 קמ"ש ומצויד בסוללת 48 וולט. רשמית הוא מגיע לטווח של 45 ק"מ במקרה של רוכב במשקל 70 ק"ג, על טעינה של 3.5 שעות. יש לו גלגלי 10 אינץ', הוא שוקל 17 ק"ג ויכול לשאת רוכב במשקל של עד 120 ק"ג.

בשיחה עם וואלה רכב, סיפר מנכ"ל ומייסד החברה, רם פאר, כי הכלים של Mii2 נמכרים גם בלונדון ובמילאנו. "וויליאם הגיע בעצמו לחנות שמוכרת את הכלי בלונדון. הוא ביקש לקחת אותו לניסיון בסוף שבוע, ואחריו קיבלנו תשלום מלא. הנסיך והארמון לא ביקשו הנחה כלשהי. לא אמרנו כלום עד עכשיו, אבל אחרי שהסרטון יצא יכולנו לאשר שאכן מדובר בכלי שלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully