וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נהג באלקטרה אפיקים, תושב שועפט, הותקף באגרופים בידי נהג יהודי

עודכן לאחרונה: 10.7.2024 / 9:17

נהג האוטובוס עצר במעלה אדומים כדי לתת להולך רגל לחצות במעבר חצייה, והנהג התנגש בו מאחור. המותקף פונה לטיפול רפואי, התוקף שוחרר לביתו. כוח לעובדים: "סירוב משרד התחבורה להכיר בנהגי האוטובוס כעובדי ציבור עולה בדמים"

נהג ערבי של אלקטרה אפיקים הותקף בידי נהג יהודי במעלה אדומים/ארגון כוח לעובדים

נהג חברת האוטובוסים אלקטרה אפיקים, הותקף ביום בשבוע שעבר בעת שנהג בקו 176 של החברה במעלה אדומים.

לאחר התחנה הראשונה, עצר הנהג מול מעבר חציה בכדי לאפשר להולך רגל לחצות. רכב פרטי שככל הנראה לא שמר על מרחק, פגע בחלקו האחורי של האוטובוס. נהג הרכב הפרטי יצא מממנו וקילל את נהג האוטובוס. נהג האוטובוס ירד בכדי לתעד במכשיר הסלולרי שלו את הפגיעה כנדרש בחוק, וספג מן התוקף אגרופים מהם נשבר מכשיר הסלולרי שלו.

עוברי אורח עצרו את התוקף מפגיעות נוספות. נוסעת הזמינה משטרה וספגה אף היא מכות מן הנהג התוקף. בהמתנה למשטרה, עלה הנהג התוקף לאוטובוס והמשיך לאיים על הנהג: "אגיע אליך הביתה, אהרוס לך את הבית". הקללות נמשכו גם בנוכחותם של השוטרים שהגיעו למקום.

נהג האוטובוס מסר את חומרי הווידאו שצולמו במצלמה אישית למשטרת מעלה אדומים והגיש תלונה. אתמול התבשר כי התוקף שוחרר ונקבע כי עליו להתרחק מנהג האוטובוס למשך 15 יום. הנהג פונה לטיפול רפואי ונזקק לזריקות משככי כאבים בגין פגיעות בידיו ובגבו.

אוטובוסים של אלקטרה אפיקים. אלקטרה אפיקים, תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
אוטובוסים של אלקטרה אפיקים/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים, אלקטרה אפיקים

נ', נהג האוטובוס שהותקף, תושב שועפט: "למשטרה יש את כל החומרים. תעוד ברור של תקיפה. עדויות מהשטח, כולל של אשה שהותקפה. איך יכול להיות שאדם כזה , המהווה סכנה ברורה לציבור, חוזר לכביש? אני כבר 10 שנים נוסע בקו הזה. מסתדר עם כולם. גידלתי ילדים בקו הזה. אף פעם לא היו בעיות עם אף אחד. מאז המלחמה האווירה מתוחה מאוד, אנחנו נתקלים בקללות גזעניות- במיוחד מילדים. אבל אלימות כזו היא חציית גבול. במצב הזה, לא יודע אם אחזור לעבודה".

איתי כהן ראש ענף התחבורה בכוח לעובדים: "תקיפה חמורה כל כך של נהג לא יכולה להיתפש במשטרה כריב בין אזרחים. מדובר בהתרת דמם של עובדי התחצ. משרד התחבורה חייב להבין - לעובדי התחצ נמאס מספינים והבטחות סרק. לא אכיפה בכאילו, לא חצי הכרה ולא הבטחות באוויר. הכירו עוד היום בעובדי התחצ כעובדי ציבור".

יצוין כי בתקציב המדינה השנה קיבל משרד התחבורה תקציב בסך 20 מיליון שקל להקמת יחידת אבטחה לנהגים, אך זו תתחיל לפעול רק ב-2025.

ממשטרת ישראל נמסר כי "בעקבות האירוע נפתחה חקירה בתחנה במסגרתה עוכב החשוד לחקירה ובסיומה שוחרר לחלופת מעצר בתנאים מגבילים, לאחר בחינת כלל הנסיבות. החקירה נמשכת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully