וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנכ"ל חדש ליבואנית וולוו והונדה: חגי דקל יחליף את תומר כהן

עודכן לאחרונה: 9.7.2024 / 23:12

דקל ניהל את חטיבת הרכב הכבד בקבוצת מאיר, כהן ניהל את החברה במשך 13 שנה. סבב מנויים גם בכלמוביל, שמחליפה את מנהלי החטיבות

הונדה גולדווינג. איציק ברק,
הונדה גולדווינג. בניגוד למכירות מכוניות החברה שקרסו, חטיבת הדו"ג טיפסה למקום השני בשוק/איציק ברק

חילופי תפקידים בקבוצת מאיר, יבואנית וולוו, מכוניות והרכב הדו גלגלי של הונדה, פולסטאר ולינק אנד קו.

תומר כהן, ששימש כמנכ"ל קבוצת הרכב במאיר מזה 13 שנה, פורש וימשיך לפעול במסגרת הקבוצה. הוא יוחלף בידי חגי דקל, שניהל באותה תקופה את חטיבת הרכב הכבד בקבוצה, המהווה חלק משמעותי מפעילותה, עם מכירות משאיות, ציוד מכאני הנדסי ואוטובוסי וולוו. דקל יוחלף בידי עידן פרי, מנהל אגף הצמ"ה במאיר.

המהלך מגיע כחלק מארגון מחדש של הקבוצה, בעקבות רכישת 14% ממנה בידי חברת הפניקס לפני שנתיים. שאר המניות ממשיכות להיות מוחזקות בידי משפחות שחר וקז.

בשנים האחרונות נרשם גידול במכירות המכוניות הפרטיות של וולוו והאופנועים והקטנועים של הונדה, שהפכה לראשונה להיות יצרנית הדו"ג השנייה הכי נמכרת בארץ. במקביל השיקה מאיר שני מותגים סינים ושמרה על מעמדה הבכיר בשוק הרכב הכבד, אך לא הצליחה לעצור את קריסת מכירות דגמי המכוניות הפרטיות של הונדה, על רקע יציאתה מהשוק האירופי.

ייצור יונדאי i10 בטורקיה. יונדאי,
יונדאי הובילה את השוק כ-15 שנה, עד לאמברגו של ארדואן שעצר ייצוא דגמי החברה ליישראל מטורקיה/יונדאי

מנהלי החטיבות החדשים בכלמוביל

גם כלמוביל, יבואנית יונדאי, מרצדס, מיצובישי, ג'נסיס, SMART, ORA ו- Omoda&Jaecoo הכריזה השבוע על סבב מינויי מנהלי חטיבות בחברה.

יניב ביטון, מונה לתפקיד מנהל חטיבת מרצדס. ביטון מילא בעשור האחרון שורה של תפקידים בכלמוביל ובהם: מנהל מכירות ארצי בחטיבת המימון, מנהל מכירות ארצי ציי רכב, מנהל חטיבת חלפים.

פאולינה קוטליאר דב, מונתה למנהלת חטיבת יונדאי. בתפקידה האחרון שימשה כמנהלת חטיבת מיצובישי ולפני כן שימשה כשבע שנים במגוון תפקידים בקבוצת כלמוביל ביניהם: מנהלת שירות ארצית, מנהלת טרייד יוקרה, ומנהלת מכירות היוקרה בחטיבת מרצדס.

רפי הלוי, מונה למנהל חטיבת Omoda&Jaecoo. רפי מכהן בכלמוביל כ- 20 שנה במגוון תפקידים. בתפקידו האחרון שימש כמנהל חטיבת ציי רכב ולפני כן כמנהל מכירות ארצי של יונדאי ובמקביל מנהל חטיבת הטרייד.

טל אויזרט, מונה למנהל חטיבת מיצובישי. טל שימש במגוון תפקידים בכלמוביל ובתפקידו האחרון שימש כמנהל אגף הסחר של כלמוביל טרייד פרטיות.

ליאן זקס, מונתה למנהלת חטיבת ציי רכב ביחידת הרכב הפרטי. ליאן שימשה ב- 20 שנה האחרונות בתפקידי ניהול בכירים והובלת יחידות עסקיות בפלאפון, תנובה, שסטוביץ ועוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully