וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיטורי מהנדס טסלה עקב ציוצים אנטישמיים מציבים את מאסק במבחן

עודכן לאחרונה: 14.7.2024 / 20:54

יוסף פייסל נוסיראת' טען שמחבלי חמאס לא הרגו 1,200 ישראלים, אנסו נשים ופגעו בתינוקות: השבוע איבד את משרתו. לפני שנה הבטיח מאסק לסייע בהגנת כל מי שייתבע בגלל ציוציו

הסרטון שבו מאדירה טסלה את פועלו של מאסק, כדי שהמשקיעים יאשרו לו תשלום בסך 45 מיליארד דולר/טסלה

רק לפני שנה, בנימוק שמהלכיו ברשת X (לשעבר טוויטר) נועדו רק לחיזוק חופש הדיבור, הבטיח אילון מאסק כי יסייע בהגנת כל מי שייתבע בגלל ציוציו. כעת ההבטחה הזאת עומדת למבחן דווקא בגלל פיטורי עובד בטסלהץ

יוסף פייסל נוסיראת' עבד בטסלה כמהנדס בכיר, ואף פירסם שלושה ספרים בנושא טכנולוגיה. אבל מאז ב-7 באוקטובר הוא יצא בסדרת ציונים חריפה נגד ישראל. הוא טען בין השאר כי ישראל "משקרת" כשהיא טוענת שחמאס הרג 1,200 ישראלים שמחבלי חמאס אנסו נשים ישראליות וערפו ראשי תינוקות ישראלים. הוא טען גם שהמלחמה החלה במתקפה של "טרור יהודי". מאז סגר את הפרופיל שלו לצפייה חופשית.

השבוע פוטר נוסיראת' מטסלה בגלל הציוצים האלה. ברשת יש כבר מי שתוהה האם מאסק יעמוד בהבטחה שלו ויסייע לנוסירת' לתבוע את יצרנית הרכב שהוא מנהל.

אילון מאסק ובנימין נתניהו בעוטף עזה/עומר מירון /לע"מ,

בינתיים משרד עורכי דין המשמש את טסלה, גוגל ובנקי ההשקעות HSBC וגולדמן זקס, שכר חברה המתמחה בבדיקות רקע כדי לבחון מועמדים לעבודה עבורו. פירמת Sullivan & Cromwell מבקשת לבדוק האם מועמדים לעבודה בחברה השתתפו במחאות אנטישמיות נגד יהודים.

סאליבן וקרומוול יסקרו קטעי חדשות, עדכוני מדיה חברתית וסרטונים ויראליים כדי לקבוע אם מישהו שהגיש מועמדות לעבודה בחברה השתתף בהפגנות בעלות תוכן אנטישמי. ""אנשים לוקחים את הזעם שלהם על מה שקורה בעזה והופכים את זה לאנטישמיות גזענית", אמר בכיר במשרד, ג'וזף שנקר, לניו יורק טייס, שפרסם את הסיפור.

לדבריו, המשרד, המעסיק יותר מ-900 עורכי דין בפני ארבע יבשות, לא יעסיק כל מי שלוקח חלק במחאה שבה מפגינים קוראים סיסמאות אנטישמיות או מאמץ "מנטליות של אספסוף".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully