וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוד ניסיון לקדם בארץ "מנוי" רכב במקום רכישה: למי זה כדאי?

עודכן לאחרונה: 17.7.2024 / 16:35

GoTo תציע ליסינג לחודש עד 36 חודשים, במסלול גמיש יותר משל עסקאות הליסינג הפרטי הרגילות. איך המחירים לעומת השכרה או ליסינג פרטי בחברות אחרות, ולמה מדובר באופציה מעניינת להיכרות עם חשמליות

GoTo ליסינגמיש. GoTo,
קטלוג הרכבים של השירות. היצע מעניין של חשמליות זולות יחסית/GoTo

באירופה תופס תאוצה בשנים האחרונות "מנוי" לרכב: תשלום חודשי במקום קנייה, הכולל אחזקה וביטוח, ואפשרות להחלפת הרכב לגדול יותר, למשל לטיולי הקיץ.

בישראל פופולארי כבר כ-25 שנה הליסינג העסקי, שהפך לסמל סטטוס והתפשט מהיי-טק לתחומי פעילות אחרים, ובעשור האחרון גם ליסינג פרטי, שלא דרך המעסיק,

פריסבי (לשעבר קרסו) השיקה בשנה שעברה מסלול מנוי לרכב, שלא סחף את השוק. כעת מנסה לקדם את המסלול הזה חברת GoTo, לשעבר קאר 2 גו, שמפעילה שירותי ההשכרת רכב לתקופות קצרות (כולל את אוטו תל של עיריית תל אביב), ופעילה גם בחו"ל.

ה

רכישת ביטוח רכב אונליין באמצעות טלפון סלולרי נייד לצד מחשב נייד. ShutterStock
חשוב להשוות מול חברות השכרה וליסינג לפני קבלת החלטה/ShutterStock

שירות החדש, ליסינגמיש, מתמקד בהשכרה לתקופות קצרות, בין חודש ל-36. בניגוד לעסקאות הליסינג הפרטי שדורשות בדרך כלל מקדמה של כ-9,000 שקל לדגמים הפופולריים, GoTo מבקשים מחיר חודשי אחיד, שכולל ביטוח, אגרות, איסוף הרכב לטיפולים, אחריות על צמיגים, מצבר, רכב חלופי ועוד. בתום כל תקופה יוכלו לקוחות ליסינגמיש להחליף את הרכב על פי צרכיהם. כך לדוגמה, לקוח שצריך רכב משפחתי לתקופה של שלושה חודשים, יוכל לקחת רכב ולהזמינו עד לפתח הבית ובתום התקופה, להחליפו לרכב אחר, לדוגמא רכב קטן או גדול יותר. בתוספת תשלום אפשר לקבל מסירה של הרכב בבית, ביטוח לנהג צעיר, ועוד.

כך למשל קיה פיקנטו אוטמטית תעלה בשירות 3,140 שקל להשכרה לחודש, 3,040 שקל לחודש למי שיתחייב ל-3 חודשים, 2,800 שקל לחודש למי שיתחייב לשנה ו-2,630 ל-36 חודש. באתר שלמה סיקטס לעומת זאת, מחייבים ב-3,800 שקל לחודש בודד, ו-3,700 לחודש לפי 3 חודשים למי שישכור כעת. מחירי ההשכרה בענף בחורף זולים בכ-20%, אם כי עדיין יקרים מאשר ליסינגמיש. לעומת זאת עסקת ליסינג פרטי פרטיפעולי בשלמה עולה 1,910 שקל לחודש, ומחייבת במקדמה של כ-9,000 שקל. בשילוב המקדמה מדובר ב-2,160 שקל, זול יותר מאשר ב-GoTo.

כך שהשירות החדש כדאי ככל שמדובר בעסקה לתקופות קצרות, ופחות לארוכות. GoTo מציעה גם מגוון גדול יחסית של רכבים חשמליים, שהשכרה שלהם לחודש יכולה לאפשר לכם לבחון את החיים האמיתיים איתם, לא רק בנסיעת מבחן, מבחינת טווחים וטעינות, לפני קבלת החלטה על רכישה. הסטיישן MG5 מוצעת ב-3,400 שקל לחודש בודד, צ'רי EV FX מוצעת ב-3,930 שקל, אורה 03 ב-3,980 וקיה נירו EV ב-4,300 שקל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully