וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיום חמישי: הדלק יוזל ב-8 אגורות לליטר

עודכן לאחרונה: 30.7.2024 / 13:43

מחיר הבנזין בשירות עצמי ירד ל-7.48 שקל לליטר, מתרחק מהשיא הזמני שנקבע במאי האחרון, 7.90 שקל, אבל עדיין גבוה משמעותית מהקיץ שעבר: 6.86 שקל לליטר

המתדלק דיב ג'ורבאן, בתחנת הדלק פז ברניצקי, צומת בנימינה בכביש 4. 30 בינואר 2023. יואב איתיאל, יואב איתיאל
גם כעת, רוב מחירו של הדלק בתחנה הוא מס למדינה, ולא תשלום על הבנזין עצמו/יואב איתיאל, יואב איתיאל

הקלה בתדלוק: מחירו המירבי של ליטר בנזין 95 אוקטן נטול עופרת לצרכן בתחנה בשירות עצמי (כולל מע"מ) ירד בלילה שבין יום רביעי לחמישי השבוע ל-7.48 ש"ח לליטר. תוספת בעד שירות מלא תעמוד על 22 אגורות לליטר (כולל מע"מ), ללא שינוי מעדכון קודם.

משרד האנרגיה והתשתית הודיע עוד כי המחיר המרבי לליטר בנזין 95 אוקטן נטול עופרת לצרכן בתחנה בשירות עצמי באילת (ללא מע"מ) לא יעלה על 6.39 ש"ח לליטר, ירידה של 7 אג' מעדכון קודם. תוספת בעד שירות מלא תעמוד על 19 אגורות (ללא מע"מ), ללא שינוי מעדכון קודם.

מהקיץ שעבר, כאשר הממשלה ביטלה את הפחתת המס הכבד על הדלק, עלה מחירי ליטר בנזין בשירות עצמי מ-6.86 שקל לליטר ל-7.90 שקל במאי. מאז הביאו שינויים במחירי בדלק ושערי המטבע להוזלה, אולם כאמור מחיר הליטר יהיה מסוף השבוע גבוה ב-62 אגורות לעומת אוגוסט שעבר.

בישראל נוסעות כבר כ-135 אלף מכוניות חשמליות שכבר אינן רגישות למחירי הדלק ובעליהן נהנים מעלויות אחזקה נמוכות יותר, לאחר שהכנסת טרם אישרה החלת מס נסועה על חשמליות, כאיזון למס שאינו נגבה על חשמל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully