וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיבורת היום: הצעירה שקפצה למושב הנהג במשאית מתדרדרת ומנעה אסון

7.8.2024 / 0:05

בתקרית הדרמטית, שתועדה במצלמות אבטחה, נראית המשאית מחליקה מרציף, כשאישה שחלפה שם במקרה זינקה למושב הנהג והפעילה את בלם היד בדיוק בזמן. ברשת כולם מהללים אותה - וצוחקים על הגברים שהיו במקום

צעירה קפצה למשאית נוסעת ומנעה אסון/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

אישה אנונימית זוכה לשבחים ברשת ולתואר "גיבורה" לאחר שהצליחה לעצור בדרמטיות משאית שהחלה להתדרדר - והצליחה למנוע אסון פוטנציאלי. בתקרית, שתועדה במצלמות אבטחה במעגל סגור, נראית המשאית הריקה מנהג מחליקה מהרציף - לפני שהאישה קופצת במהירות למושב הנהג ומפעילה את בלם היד.

החילוץ הדרמטי, שלא ידוע היכן בעולם הוא התרחש, החל כשהאישה עברה במקום במקרה. בעוד ששני גברים אחרים שראו את המשאית המתדרדרת ניסו לעצור אותה באופן ידני, החשיבה והפעולה המהירה של האישה מנעה תאונה שהייתה עלולה להיות קטסטרופלית.

הסרטון של התקרית הפך ויראלי ברשתות החברתיות, כאשר הגולשים משבחים את אומץ ליבה וקור הרוח שלה. "כל הקרדיט מגיע רק לבחורה האמיצה הזו. היא השתמשה בחושים שלה בזמן הנכון. שום קרדיט לא מגיע לשני המאצ'ואים האלה שניסו לעצור את המשאית על ידי משיכתה לאחור", הגיב משתמש אחד כשאחר תהה ""מה חשבו לעצמם שני הבחורים - שהם יכולים לעצור את המשאית במשיכה?".

מגיב נוסף סיכם: "צריך להעריץ את האומץ שלה וללמוד את הלקח - במקרים כאלה לא משתמשים בבלם הרגל אלא בבֶּלֶם היָד" (מה שנקרא בטעות בעברית אמברקס ובאנגלית: hand brake).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully