וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניסאן קשקאי המחודש: מ-177 אלף שקל, זול מספורטאז' וטוסון

עודכן לאחרונה: 7.8.2024 / 11:36

הקרוסאובר היפני לא התייקר במתיחת הפנים, ויהיה אלטרנטיבה מוזלת לטוסון ולספורטאז'. מה השתנה?

ניסאן קשקאי 2024/ניסאן

שלוש שנים אחרי שנחת בארץ הדור השלישי של ניסאן קשקאי, מגיעה מתיחת הפנים שלו. העדכון אינו דרמטי, כולל עדכון עיצובי ובסביבת הנהג, כאשר מה שבולט הוא התמחור. במה שמשקף את מצבו הנוכחי של שוק הרכב, הקשקאי לא התייקר כעת, ושתי רמות האבזור הבסיסיות מבין השלוש אף הוזלו ב-500 שקל, כאשר בגרסת הבסיס הוא עולה כעת 176 אלף שקל - 4,000 שקל פחות מקיה ספורטאז' הבסיסי ו-9,000 שקל פחות מיונדאי טוסון הבסיסי.
.

ניסאן קשקאי 2024. ניסאן,
החזית דינמית יותר, שהשכנים ידעו שלא חסכתם עם קשקאי 2023/ניסאן

חיצונית מדובר בחזית, אחוריים וחישוקים חדשים. נוספו גם צבעים חדשים ונותרה האופציה לגג שחור בתוספת תשלום. סביבת הנהג עודכנה ותא הנוסעים כולל כעת תאורת אווירה משתנה. שודרגה אפשרות למבט על הרכב וסביבתו "ממעוף הציפור" במסך המולטימדיה, לסיוע בתמרוני חנייה, כולל אופציית תחת מימד וגם "מכסה המנוע בלתי נראה", כך שהנהג יכול לראות את מיקום הגלגלים הקדמיים כאילו מסתכל עליהם ממש מאחור, מה שמקל על תמרון בחניות צפופות. בתחום הבטיחות כולל כעת הקשקאי את מערכת זיהוי התמרורים והאזהרות המעיקות בכל מעבר על המהירות המותרת

sheen-shitof

עוד בוואלה

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקל

בשיתוף כללית
ניסאן קשקאי 2024. ניסאן,
נוספה בלימת חירום גם בנסיעה לאחור/ניסאן

חידוש משמעותי יותר הוא Google מובנה כחלק ממערכת המידע והמולטימדיה. הקשקאי המעודכן מגיע כסטנדרט עם מפות גוגל, ולאחר שנכנסתם, עם חשבון הגוגל האישי, ניתן לגשת למיקומים ולנקודות העניין המועדפות. יש גם תפעול קולי למערכת בקרת האקלים והטלפון הנייד דרך היי גוגל.

אין שינוי ביחידות ההנעה: מנוע טורבו בנזין היברידי מתון, 1,300 סמ"ק, 156 כ"ס, עם תיבה אוטומטית רציפה והנעה קדמית. ההאצה מ-0 ל-100 קמ"ש אורכת 9.2 שניות, עם צריכת דלק משולבת של 15.6 ק"מ לליטר.

בהמשך יגיעו לארץ הגרסאות ההיברידיות המתקדמות, e-Power, כפי שהן מכונות בניסאן, שבהן עיקר ההנעה היא חשמלית ומנוע הבנזין משמש בעיקר לטעינת הסוללה שלו. גם במקרה זה לא יחול שינוי - מנוע 3 צילינדרים מוגדש בנפח 1.5 ליטר, בהספק משולב של 190 כ"ס. בינתיים מוצעות יחידות אחרונות מהגרסה הזו בתצורה שלפני מתיחת הפנים.

ניסאן קשקאי 2024. ניסאן,
סביבת הנהג שודרגה, מסך מולטימדיה 12.3 אינץ' מגיע כעת כסטנדרט וחשוב יותר: תפעול המזגן בכפתורים נפרדיפ/ניסאן

רמת הבסיס אסנטה (מ-176 אלף שקל) מגיעה כעת עם מסך 12.3 אינץ' במקום 8 אינץ', לצד לוח מחוונים דיגיטלי 7 אינץ', וחישוקי 17 אינץ'. מנגד הדגם לא מוצע עוד עם חלון שמש.

רמת הבסיס אסנטה טק (מ-187 אלף שקל) משדרגת את לוח המחוונים ל-12.3 אינץ' ואת החישוקים ל-18 אינץ', מוסיפה גג פנורמי, פתחי מיזוג ושקעי USB למושב האחורי, משטח טעינה אלחוטי, ואת המצלמות ההיקפיות ומערכת הניווט המקורית של גוגל.
.
הרמה הבכירה טקנה (200 אלף שקל) משדרגת לחישוקי 19 אינץ', לריפודי עור סינטטי, מושב נהג מתכוונן חשמלית עם זיכרונות, תצוגה עילית לנהג ודלת תא מטען חשמלית.

בטיחות: בלימת חירום אוטונומית לפנים ולאחור, בקרת שיוט אדפטיבית, ניטור רכב בשטח מת, התרעת אור גבוה אוטומטי והתרעת עייפות. אסטנה טק וטקנה מוסיפות יכולת זחילה בפקקים בבקרת השיוט האדפטיבית ושמירה על מרכז נתיב.

צבע מטאלי מחייב בתוספת תשלום של 2,500 שקל, וצבע דו גווני (גג שחור) ב-4,000 שקל.

  • עוד באותו נושא:
  • ניסאן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully