וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עלות הנסיעה של מירי רגב לצרפת באמצע המלחמה: 600 אלף שקל

עודכן לאחרונה: 7.8.2024 / 17:14

נסיעה של שבוע למארסיי וטולוז הייתה יקרה יחסית בגלל שהתבצעה בתקופה של מחירי שיא של כרטיסי הטיסה והמלונות וכלל ימי עבודה מעטים. דובר השרה בחר שלא להגיב

מירי רגב עם מטוס ה-ATR הראשון של איר חיפה. משרד התחבורה, אתר רשמי
רגב בעת הביקור במפעל אירבאס בטולוז/אתר רשמי, משרד התחבורה

הנסיעה של שרת התחבורה מירי רגב בחודש שעבר לצרפת, באמצע המלחמה, עלתה למדינה כ-600 אלף שקל. כך עולה מחישוב שנערך במשרד.

הנסיעה לטולוז ולניס שנמשכה שבעה ימים, כולל סוף שבוע, כללה ימי עבודה מעטים, שכללו סיורים בקווי מטרו ורכבת קלה ולא כללה פגישות עם מקבילים לה בממשלת צרפת. רגב גם ביקרה במפעל אירבאס שמייצר את מטוסי ה-ATR שרכשה חברת התעופה החדשה איר חיפה כדי לראות את מטוסה הראשון של החברה יום לפני שהמריא לישראל.

העלות הגבוהה נובעת מכך שרגב בחרה לטוס בזמן שמחירי הכרטיסי הטיסה לצרפת והמלונות בה נמצאים בשיאם בגלל האולימפיאדה המתקיימת במקביל, ובגלל ביטולי טיסות של חברות זרות רבות לישראל, שמשרד התחבורה לא הצליח להחזירן.

לרגב נלווים בנסיעות כאלה מאבטחים ואנשי צוות, שמשרד התחבורה מממן גם את הטסתם. לפי דיווח ב"כלכליסט" התנגדה היועצת המשפטית של משרד התחבורה, עו"ד יעל כהן, לנסיעה אך בלשכת רגב בחרו להתעלם מחוות דעתה.

מאז שבה לתפקידה כשרת התחבורה המריאה רגב למספר נסיעות לא זולות בחו"ל, כולל נסיעות במימון משרד התחבורה למרוקו, הודו וסרי לנקה וגיאורגיה, בעלות מצטברת של יותר ממיליון שקל.

דובר שרת התחבורה, דודו סאסי, בחר שלא להגיב.

  • עוד באותו נושא:
  • מירי רגב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully