וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תחבורה ציבורית: מי שובת היום? הרשימה המלאה

עודכן לאחרונה: 2.9.2024 / 7:45

רכבת ישראל וחברות האוטובוסים שבהסתדרות הלאומית פועלות כרגיל, אגד והרכבת הקלה במרכז פועלים חלקית, הרכבת הקלה בירושלים תתחיל לפעול ב-12. הרשימה המלאה בפנים

אוטובוס אגד בדרך לאילת. אגד,
אגד היא החברה הגדולה ביותר שעובדיה חברים בהסתדרות של ארנון בר דוד. שיבושים, לא שביתה מלאה/אגד

למרות הודעת יו"ר ההסתדרות ארנון בר דוד על השבתת כל התחבורה הציבורית היום במחאה על הזנחת החזרת החטופים בידי ממשלת ישראל, ההשבתה לא תהיה מלאה וגם חברות אוטובוסים שנהגיהן חברות בהסתדרות החדשה יפעלו חלקית.

רכבת ישראל תפעל כרגיל, ועשויים להיווצר עומסים, בעיקר בקוו החוף ובקו לירושלים.

הרכבת הקלה בירושלים תתחיל לפעול רק מ-12 בצהרים.

הרכבת הקלה במרכז תפעל בתדירות נמוכה מהרגיל.

חברת אגד תפעל חלקית, כאשר השיבושים יושפעו ממספר הנהגים שיתייצבו לעבודה ולפי החלטת הסניפים.

בחברת דן צפוים שיבושים.

חברות האוטובוסים שעובדיהן מאוגדים בהסתדרות הלאומית שמזוהה עם הימין לא ישבתו. הרשימה כוללת את קווים, שפועלת ברמלה, לוד, נתניה, חדרה והשרון ובית"ר עילית, מטרופולין, שפועלת בבאר שבע ואלעד, בית שמש אקספרס, עובדי תנופה, שפועלת באשכול שומרון, פרוזדור ירושלים ושפירים, אקסטרה, שפועלת באשכולות נתניה וצפון ירושלים ואפיקים באשדוד.

יו"ר ההסתדרות הלאומית, יואב שמחי, מסר כי "המשק הישראלי נמצא באחד משעותיו הקשות ואנו חייבים לנהוג באחריות לאומית. לחזק, ולא לגרור ולהיגרר לפעולות אשר יחלישו את החברות במגזר העסקי וציבור העובדות והעובדים בישראל. השבתת המשק היא צעד מסוכן, צעד שייפגע במשק, בחוסנה וביטחונה של מדינת ישראל. אויבנו מחככים את ידיהם תוך שהם צופים בנו, קורסים לתוך עצמנו. אנו, הנהגת ההסתדרות הלאומית - לא ניתן לזה יד".

בארגון כוח לעובדים, המאגד את עובדי אלקטרה אפיקים מלבד אשדוד, סופרבוס ודן בדרום, יעבירו את ההחלטה אם לשבות לנהגי כל אחת מהחברות בנפרד, כפי שהם מקבלים החלטות אחרות בנושא יחסי עבודה.

מומלץ לנוסעים להיעזר באפליקציות איפה איפה בוס ואוטובוס קרוב כדי לבדוק את המצב בפועל, האם הקו שלהם עובד ומתי הוא צפוי להגיע לתחנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully