וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

911 לא מחנים ברחוב: פורשה משיקה מגדל עם חנייה צמודה לדירה

עודכן לאחרונה: 9.9.2024 / 13:52

חושבים שהמכוניות של פורשה יקרות? חכו שתשמעו כמה יעלו הסוויטות בבניין שהיא מקימה באמצעות חטיבת העיצוב "פורשה דיזיין" בבנגקוק, ואיזה כבוד היא עושה שם לאוטו שלכם

מגדל פורשה בנגקוק. אתר יצרן
חנייה תקראו לקובייה מתחת לבית שלכם זה "חלל תשוקה"/אתר יצרן

לצד ייצור מכוניות ספורט, לחברת פורשה ישנה חברה בת בשם "פורשה דיזיין" העושה שימוש בשם החברה האם ומתמחה בתכנון, עיצוב וייצור מוצרים שונים ללקוחות אמידים, החל בעטים ומשקפי שמש, מכשירים סלולריים, שעונים וכלה במחשבים ניידים ועד רכבות. בשנת 2017 נחנך פרויקט הנדל"ן הראשון שלה במיאמי, אליו הצטרף אחד בשטוטגרט, אבל עכשיו היא מתכוונת להיכנס לעולם הנדל"ן האסייאתי, השוק השלישי בגודלו בעולם בתחום, ביחד עם חברת בנייה מקומית.

השבוע הודיע החברה על השקת "מגדל פורשה דיזיין בנגקוק", שאמור להתחיל להיבנות בשנה הבאה ולהסתיים ב-2028, אז יש לכם עוד זמן להתארגן על הכסף.

מגדל פורשה בנגקוק. אתר יצרן
בסיס המבנה הוא שלד ה-X FRAME/אתר יצרן

התכנון כולל 22 סוויטות יוקרה על פני שתיים או ארבע קומות בשטח של בין 525 ל-1,135 מ"ר. והוא יכלול הטמעת מאפיינים שמגיעים מעולם המכוניות של פורשה בעיצוב החיצוני שלו, במקום שבו הוא מייחד למכוניות בחווית המגורים ועד לפרטים הקטנים.

כך למשל שלד הבניין עצמו מכונה X FRAME, והוא מושפע ממכונית הקונספט Mission R ובראש המגדל חתימת תאורה המכונה "הכתר" ומעוצבת בדומה לתאורה האחורית במכוניות של היצרנית עם פס התאורה החוצה אותן לרוחב.

עוד בוואלה

הצטרפו לוואלה פייבר ותהנו מאינטרנט וטלוויזיה במחיר שלא הכרתם

לכתבה המלאה
מגדל פורשה בנגקוק. אתר יצרן
סוויטות של שתיים או ארבע קומות/אתר יצרן

בתוך המבנה אפשר יהיה למצוא את "הלולאה" רמפה ספירלית המאפשרת לדיירים לנהוג היישר לדירות שלהם עם המכוניות, אבל לא רק לנהוג לשם אלא גם להחנות את המכוניות במה שהיא מכנה "חללי תשוקה" חניות מעוצבות המאפשרות לדיירים לא רק לאחסן את המכוניות והאופנועים שלהם, אלא ליצור גם חלל תצוגה לכלים. ומה עם הפרטים הקטנים? בהודעה על הפרויקט מצוין כי דלתות ההזזה, המאפשרות יציאה מחלל הדירות למרפסת בנויות על העיקרון המכאני של גג השמש בתצורת הטארגה של הפורשה 911.

מגדל פורשה בנגקוק. אתר יצרן
"הלולאה" במבט מלמעלה/אתר יצרן

כמו כל מגדל מגורים יוקרתי, מיותר לציין שאת הסוויטות ניתן יהיה לקבל מרוהטות לפי העדפות הלקוח, בעיקר על טהרת הרהיטים של החברה, אלו כוללים מטבחים עם מגירות וארונות חשמליים ועוד. המתקנים האחרים כוללים מכון כושר, בריכה של 25 מטרים, ספא, מתחם אירועים ועסקים.

אה, ועניין המחיר, טוב אז כמו שאמרנו, יש לכם די והותר זמן לראות איך אתם מפנים סכום ממוצע של 15 מיליון דולר לדירה ועד 40 מיליון דולר ליחידות היוקרתיות יותר. אין פירוט בנוגע לסכום שייגבה על ידי וועד הבית. למהירי החלטה אולי יהיה אפשר לסדר גם איזו מכונית או שתיים שיחכו לכם עם הכניסה לבית...

  • עוד באותו נושא:
  • פורשה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully