וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהיום אפשר לשלם בתח"צ באפל PAY, אבל עדיין לא כמו בחו"ל

עודכן לאחרונה: 12.9.2024 / 15:42

משתמשי אפליקציית התשלומים רב-פס יוכלו לשלם באמצעות אפל PAY על טעינת הרב קו והתשלום באפליקציה. תשלום במגע כמו בחו"ל, בהצמדת האייפון לולידטור, עדיין מחכה למדינה

נוסעים עולים לאוטובוס של אגד. Roman Yanushevsky\ Shutterstock, עיבוד תמונה
מעכשיו אפשר לשלם באפליקציה גם באייפון/עיבוד תמונה, Roman Yanushevsky\ Shutterstock

צעד בכיוון הנכון לעידוד השימוש בתחבורה ציבורית: משתמשי אפליקציית הופ און לתשלום בתחבורה הציבורית יוכלו להשתמש בשירות התשלומים אפל PAY.

עם זאת, השימוש יתאפשר רק עבור התשלום על טעינת כרטיסי רב קו באמצעות האפליקציה, או תשלום ישיר באמצעותה בעת התיקוף בנסיעות באוטובוסים, רכבות ורכבות קלות. וכך יכולה אפל PAY להחליף שימוש בכרטיס אשראי לאותם תשלומים.

בניגוד לחו"ל, המדינה עדיין לא מאפשרת תשלום במגע עבור הנסיעות באפל Pay או בגוגל Pay באמצעות הצמדת הסמארטפון למכשיר התיקוף, כפי שמאפשרות מפעילות תחבורה ציבורית רבות בחו"ל וכפי שיכולים משתמשי האפליקציות לעשות בעת רכישות בחנויות.

אפל פיי גם בתחבורה הציבורית. רב פס,
צעד בכיוון, אבל עדיין לא כמו בחו"ל/רב פס

כך שכרגע מדובר בחלופה מאובטחת לצורך בהזנת פרטי כרטיס אשראי בעת הרישום לאפליקציה. מחזיקי אייפון המעוניינים להגביר את אבטחת התשלום באמצעות התשלום באפל פיי נדרשים להיכנס ל"הגדרת אמצעי תשלום" בתפריט הצד ולבחור לקשר את חשבון האפל פיי שלהם. לאחר מכן בעת ביצוע התיקופים בתחבורה הציבורית, מנגנון האבטחה של אפל פיי הכולל בין השאר את שירות ה-FaceID יכנס לפעולה בכדי לאמת ולאבטח את התשלום והתיקוף. בהמשך תציע רב פס תשלומים דומים למשתמשי גוגל Pay.

מייסד "הופאון", עופר סיני מסר כי: "חווית המשתמש היא ערך חשוב ומשמעותי עבורנו. החיבור בין רב-פס ל'אפל פיי' משפר את חווית המשתמש ואת אבטחת התשלומים ומביא ערך למאות אלפי משתמשי האפליקציה בתחבורה הציבורית בישראל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully