וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תגיע ל-10 מיליון דולר? הפרארי האחרונה של שומאכר למכירה

עודכן לאחרונה: 27.10.2024 / 9:24

אלוף הפורמולה-1 המיתולוגי כבר לא במצב לנהוג בה, אבל הפרארי 248 מ-2006 שזיכתה אותו בניצחונות האחרונים שלו תועמד למכירה פומבית בחודש הבא

הפרארי של שומאכר יוצאת למכירה פומבית. RM Sotheby's,
מנוע V8 עם 765 כ"ס/RM Sotheby's

בתחילת השבוע שעבר רשמה פרארי ניצחון כפול מפתיע בגרנד פרי טקסס, כששארל לקלרק וקרלוס סיינז ג'וניור סיימו במקומות 1-2 במירוץ באוסטין. לנהג הצרפתי יש סיכוי תיאורטי בלבד לזכות באליפות הנהגים, אבל לפרארי יש סיכוי לא רע לזכות באליפות הקבוצות השנה, לראשונה מזה 15 שנה.

נהג המרוצים מיכאל שומאכר, 2008. AP
שומאכר. לא נראה בציבור מאז 2013/AP

בחודש הבא תועמד למכירה פומבית בניו יורק מכונית פורמולה-1 של פרארי מעידן אחר, שבו אליפויות היו כמעט שגרה. ה-248 ששימשה את מיכאל שומאכר בעונת 2006 נמכרה מייד לאחריה בדי הקבוצה לאספן פרטי, וכעת תוצע שוב למכירה באמצעות בית המכירות RM סות'ביז.

sheen-shitof

עוד בוואלה

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
הפרארי של שומאכר יוצאת למכירה פומבית. RM Sotheby's,
גם ההגה לא נראה כמו באוטו שלכם/RM Sotheby's

מדובר בשלדה מספר 6 מתוך 8 שנבנו לאותה עונה, עם מנוע 2,400 סמ"ק V8, בהספק של כ-785 כ"ס. שומאכר שבר איתה באותה עונה את שיא הפול פוזישנים של איירטון שנה, וניצח חמש פעמים, בגרנד פרי סן מרינו, אירופה, ארה"ב, צרפת וגרמניה. הוא הפסיד את אליפות העולם לנהג רנו פרננדו אלונסו, ופרש מהספורט. לאחר ששב אליו לאחר ארבע שנים, לקבוצת מרצדס, הוא לא הצליח להשיג ניצחון או פול פוזישן אחד בין 2010 ל-2012.

הפרארי של שומאכר יוצאת למכירה פומבית. RM Sotheby's,
הדבר האמיתי/RM Sotheby's

למרות שהשתתף בחודש שעבר בחתונת בתו ג'ינה מרי, שומאכר לא נמצא במצב שיאפשר לו לנהוג אי פעם במכונית פורמולה-1 מאז נפצע קשה בתאונת סקי ב-2013.

בזכות ההיסטוריה שלה צופים בבית המכירות כי מכונית המירוץ בת ה-18 שנה עשויה להיות הראשונה מסוגה שתימכר ביותר מ-10 מיליון דולר. היא מגיעה עם המנוע ותיבת ההילוכים המקוריים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully