וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חידושי הונדה לתערוכת פריז

30.8.2006 / 15:54

הונדה תגיע לתערוכה הצרפתית עם סיוויק טייפ R ספורטיבית, הדור השלישי של ה-CRV ומנוע חדש ל-FRV

בעוד כחודש, הונדה תנצל את בימת תערוכת פריז כדי להראות, באופן סופן לשם שינוי, את הגרסה האגרסיבית והמסקרנת של הסיוויק – זו כצפוי עונה לשם טייפ R. צורתה החיצונית נראית כוחנית ביותר, אך עדיין מותירה המון מקום לדמיון. בחזית תשכון אותה יחידת כוח מהדור היוצא של הטייפ-R| על 200 סוסיה, אך בזכות סדרת כיוונים, טוענים בהונדה לשיפור הגמישות וצריכת הדלק. אולם אחד הסעיפים החשובים יותר הוא התנהגות הכביש. כאן טועינם בהונדה כי הדור החדש יהיה עדיין פריך ומהנה כמו קודמו, אך יוסיף גם מידה של עידון להתנהלות. אנו כצפוי כבר מחכים בזרועות פתוחות.
הנציג הבא בתערוכה הנו ההונדה cr-v, רכב ה'כביש שביל' של היצרנית היפנית. זהו לא סוד כי רכב פנאי זה אמור להעמיד יורש בתערוכה הצרפתית, אך ההפתעה מגיעה דווקא לא מגודלו או עיצובו החדש (תמונות רשמיות טרם נחשפו, אלא ממערכות הבטיחות בהן הוא יצויד. ה-CR-V יציע למעונינים בקרת שיוט אקטיבית, אשר מסוגלת לבצע שני דברים; האחד, להתאים את מהירות הרכב למהירות התנועה שמלפניו, והשני, לבצע בלימה במידה ורכב המשייט לפניו האט או אף בלם בחוזקה. יתרה מזו, גם כאשר בקרת השיוט אינה מופעלת, הרדאר החזיתי מסוגל לסייע לנהג במניעת תאונה על ידי הפעלת הבלמים במקרה חירום של קרבה מהירה ואו קרובה מדי לרכב שהאט או בלם מלפני הרכב. זו ללא ספק תוספת בטיחותית חשובה למדי.
אטרקציה שלישית ואחרונה מגיעה בדמות מתיחת פנים קלה ל-FRV; מוביל הנוסעים הקומפקטי והחדשני של החברה. בנוסף לעדכוני עיצוב פנימיים וחיצוניים, ה-FRV יקבל גם את מנוע ה-1.8 ליטר החדש המככב בסיוויק החדשה. טרם נמסר אם אכן תשודך למנוע זה תיבת הילוכים אוטומטית.

  • עוד באותו נושא:
  • הונדה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully