וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המעמד מחייב

31.8.2006 / 11:35

בנטלי מרעננת את השורות לקראת מודל 2007 עם תוספת סוסים ותיבות הילוכים חכמות

הארנג' T, ספינת הדגל האולטרה מפוארת של יצאנית הפאר זוכה למספר עדכונים עם כניסת שנת מודל 2007. ראשית נתחיל ביחידת הכוח; בחזיתה שוכן מנוע 8 צילינדרים בעל נפח עצום של 6.75 ליטר. עד כה, באורוותו נספרו 445 סוסים ו-87.6 קג"מ וכמו שאתם מבינים, כוח לא חסר לה. אבל זה לא עצר את מתכנני בנטלי שלקחו את המנוע למקצה שיפורים ובעזרת שלל כיוונים קטנים לזוג מגדשי ה'על', הצליחו הבריטים לעגל את נתוני המנוע, מעלה כמובן. כמה למעלה? ל-500 כ"ס עגולים ולא פחות מ-102 קג"מ!! זו למעשה הבנטלי החזקה מעולה שיצאה משערי החברה הבריטית.

התוספת המשמעותי לכוח חייבה את אנשי בנטלי לחזק גם את תיבת ההילוכים המתעלת את הכוח אל הגלגלים האחוריים. בתיבה החדשה מתוצרת ZF מצויים כעת שישה יחסי העברה והיא מתהדרת בניהול ממוחשב מהשורה הראשונה, כך עולה מדברי בנטלי.

היא לא לבד

גם אחיותיה ה'צנועות' יותר של ה-T שנקראות R ו-RL זכו ליד אוהבת של מהנדסי המנועים. הספקן של אלו הועלה מ-400 כ"ס לכדי 450 כ"ס ונתון המומנט השתפר גם הוא וכעת הוא עומד על 89.1 קג"מ לעומת 85 קג"מ בלבד במנוע היוצא.

אל תחשבו שכאן תם העניין. משום שמכוניות בנטלי נתפרות ממילא בהתאם לדרישות הלקוח, הרענון הזה מציע למעונינים אופציות רבות יותר בבחירת חומרי הפנים, האבזור המפנק וכדומה. כל זאת בנוסף לשינויי עיצוב קלים בסביבת הנוסעים כדי להתאים יותר לרוח התקופה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully