וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הווסטפליה חוזרת?

31.8.2006 / 13:03

האם זה יתכן שה'קאמפר' האולטימטיבי של שנות השישים עושה קאמבק? הלוואי... בינתיים אלו רק איורים

ילידי ה'סיקסטיז' שבניכם וודאי זוכרים את ה'באס' האולטימטיבי של פולקסווגן. המוני ילדי פרחים נהגו בו בשנים היפות של העולם ובעיקר גרו בו גם במדשאות וודסטוק. באותן שנים ומעט אחר כך, הוצעה גרסת ווסטפליה ייחודית ושימושית של הבאס. גגו היה מתרומם ולצדו ניתן היה להרכיב אוהל כדי ליצור את מכונית המחנאות האולטימטיבית לאותן שנים. אולם, עם הזמן נעשינו מפונקים יותר, ואת הווסטפליה החליפו עד מהרה מעין בתים נוסעים שמציעים את כל ה'פסיליטיז' שרק אפשר לחלום עליהם.

עם זאת, במהלך שיטוט ברשת האינטרנט, נתקלנו בהתגלמותו המודרנית של אותו מגורון נוסע של פולקסווגן, אך לצערנו, אלו אינן תמונות רשמיות של היצרנית הגרמנית, אלא של סדנת עיצוב קנדית בשם 'וורדיר'. מלבד האהבה למותג ווסטפליה, קשה לראות סיבה אחרת מדוע המעצב אלכסנדר וורדייר יחליט להשקיע מאמץ גדול כל כך בהחייאת הרעיון והמתנה לאישורה של פולקסווגן, מלבד הסיבה שאולי הוא החל את חייו בתוך אחד כזה. על כל פנים, אהבנו את הרעיון.

תכנון גאוני

הקאמפר הזה, יודע להראות מצוין על דפי המחשב. גגו מתרומם, מצדדיו נפתחים אוהלים מיוחדים ותא הנוסעים שלו מסוגל להפוך בקלות לבית קייט מתנייד על כל השימושים האפשריים. הסדנה אינה מרחיבה אודות עתידו של המוצר, אך ניכר כי הם מחכים שבעל ממון או אף פולקסווגן בעצמם יגשו וירימו את הכפפה הזוהרת שהם השליכו לזירה.

עכשיו כך שנותר זה לראות אם פולקסווגן יאמצו את העיצוב החדש ויקחו אותו תחת חסותם, או לכל הפחות יממנו דגם צתוגה בגודל מלא לבחינת דעת הקהל. אולם, קשה לשמור על אופטימיות בנושא למרות יחודיותו של הווסטפליה הזה, משום שהסיכויים אינם גדולים בעיקר לנוכח נטישת רעיון שחזור ה'באס' לפני מספר שנים על ידי פולקסווגן משיקולי עלות.
אבל... מי יודע. אולי פולקסווגן יפתיעו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully