וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ה-CR-V החדש נחשף רשמית

3.9.2006 / 14:17

כקדימון לתערוכת פריז, חושפת הונדה את תמונותיו הרשמיות של ה-CR-V ולצדן הבטחות לאיכות גבוהה

הדור החדש של רכב הכביש שביל של הונדה – ה-CR-V נחשף בסוף השבוע באופן רשמי, לאחר חרושת צילומי ריגול ואיורי מחשב. לפני מספר ימים כבר סיפרנו לכם על מערכת הבטיחות החדשה שתוצע ב-CR-V וכעת הגיע הזמן לראות את התמונה בשלמותה. הופעתו החיצונית אינו דומה כמקובל לשאר מכוניות החברה, אך הוא נראה מאוד מקורי ועתידני. חזיתו קיבלה מבנה חדש לפגושים, לגריל ולפנסים, כך שהוא בהחלט בולט בתוך עדר ה-SUV שנעים על כבישינו היום.

מתחת למעטה הנאה נמצאים שלל עדכונים וחידושים. הונדה מספרת כי באמצעות הנמכת מרכז הגובה ב-35 מ"מ, החרבת המפסק ב-30 מ"מ, הקשחת המתלים, הלבשת חישוקי 18 או 19 אינטש וכיול מחדש למערכת ההגה, ה-CR-V החדש יציע התנהגות כביש הקרובה יותר למכונית פרטית מאשר ל-SUV. אך עם זאת, גם נושא השטח אינו הוזנח. שלא יהיו לכם אשליות, ה-CR-V החדש אינו מיועד לטחינת סלעים בשום צורה ואופן וכך גם היה במקרה של קודמו, אך בעזרת שיפור מערכת ההנעה הכפולה, מחשב הנסיעה מסוגל להעביר 20 אחוז יותר מומנט לגלגלים האחוריים מהדגם היוצא, כאשר מזוהה החלקה בגלגלים הקדמיים.

מחדשים הכל

את הכוח מקבל הג'יפון החדש משני מנועים; האחד בנזין בנפח 2.0 ליטר והשני דיזל בנפח 2.2 ליטר. האחרון הספיק לככב כבר באקורד וכעת הוא יוצע גם בג'יפון על 140 כ"ס ובזכות המבנה האווירודינמי, מצפים בהונדה להשיג כ-12 אחוזים נוספים בחיסכון בצריכת הדלק. מנוע הבנזין לעומת זאת, הנו חדש לגמרי והוא מבוסס על מנוע ה-1.8 ליטר החדש של הסיוויק. נתוני ההספק עומדים כעת על 150 כ"ס ב-6,200 סל"ד ו-19.3 קג"מ ב-4,200 סל"ד. מנוע זה ישודך לשתי תיבות הילוכים; ידנית בעלת שישה הילוכים ואוטומטית בעלת חמישה הילוכים. נתוני הביצועים גם כן נאים עם 10.2 שניות למאה בידני ו-12.2 שניות בגרסה האוטומטית.

ה-CR-V החדש יציע שלל מערכות בטיחות ושדרוגים בטיחותיים. לדוגמה, כפי שכבר סיפרנו לכם, הוא יצויד בבקרת שיוט אקטיבית אשר יודעת להתאים את מהירותה ביחס לתנועה מלפנים וכן במערכת התראה מיוחדת כנגד סכנות הקורות לפני הרכב ובעת הצורך מערכת זו גם מסוגלת להביא לבלימת חירום במידה והיא מזהה מצב מסוכן מאוד או במידה והנהג אינו מגיב לסכנה. כמו כן, תא הנוסעים מוגן עם כלוב מחוזק מאוד, עם שש כריות אוויר כסטנדרט וחישני חגירת חגורות בטיחות. הונדה מצפים לציון של חמישה כוכבים במבחני הריסוק, ציון של ארבעה כוכבים בהגנה על ילדים וציון של שלושה כוכבים בהגנה על הולכי רגל. כמו כן, ה-CR-V קיבל גם פנסי חזית אקטיביים המסוגלים להאיר לתוך הפניה.

תא הנוסעים לדברי הונדה יהיה מרווח ושימושי ביותר עם נגישות טובה יותר לתא הנוסעים ולתא המטען בזכות הגדלת הדלתות, הגבהת התקרה והנמכת הרצפה. הגרסאות המאובזרות יותר יציעו גג שמש פנורמי, מושבי עור מתכווננים בשמונה מצבים, חישני נסיעה לאחור עם מצלמה, חישוקי 19 אינטש ועוד.
ה-CR-V החדש יוצר רשמית בתערוכת פריז הקרובה שתיפתח לקהל הרחב ב-30 בספטמבר וסביר להניח כי זמן לא רב אחר כך הוא גם יגיע ארצה.

  • עוד באותו נושא:
  • הונדה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully