וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סבסטיאן לואב – נהג הראלי המצליח בכל הזמנים

5.9.2006 / 16:17

אחרי ששבר את שיא הניצחונות באליפות ה-WRC, הפך סבסטיאן לואב לנהג ה-WRC המצליח בכל הזמנים

חמישה מרוצים לפני סוף העונה, בראלי יפן, סבסטיאן לואב הצליח לשבור את שיא העולם שקבע קרלוס סיינז ולנצח ב-27 מרוצי ראלי. בכך הפך הנהג הצרפתי בקבוצת קרונוס (בסיוע סיטרואן) יחד עם הקסארה האלמותית שלו להיכנס אל ספר השיאים. הנתון המפתיע בכך הוא שהאיש (והאגדה) שהחזיק בשיא עד כה, קרלוס סיינז, השיג את 26 נצחונותיו על פני שנים רבות, ואילו הכוכב הצרפתי עשה זאת רק מאז שנת 2004, עת התחיל להתחרות ב-WRC.

המרוץ האחרון, בו שבר לואב את השיא היה לדבריו קשה מאוד בעיקר בשל הדרכים הצרות. בתחילה, כך הוא מספר, שמונה הנקודות שהיה מניב המקום השני נראו לו מספיקות, אך כאשר ריח הניצחון באפו, הוא החליט ללכת על הכל. הנהג הצרפתי בחר לקחת כמה סיכונים לא אופייניים לו, אך למעשה זה מה שסייע לו כדי לכבוש את המקום הראשון ולהקדים את מרקוס גרונהולם והפוקוס שלו ב-5.6 שניות בלבד.

בסבב מרוצי ה-WRC נותרו עוד 5 מרוצים עד לסיום העונה, ואם תשאלו אותנו, אנו בטוחים כי לואב יקבל את ההזדמנות לשפר עוד יותר את הישגו. ניצחון זה של קבוצת קרונוס הגדיל את פער ניקוד הנהגים לכדי 33 נקודות מהבא אחריו, כך שבמידה ולא יתרחשו צרות בהמשך הדרך, לואב צפוי השנה לזכות גם בתואר אלוף העונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully