וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקודה רוצה להגיע לצעירים

5.10.2006 / 12:45

מכונית תצוגה חדשה של סקודה מרמזת על כיוונים חדשים וצעירים יותר

מלבד המכוניות החדשות והמוכרות של סקודה כמו ה'סקאוט' (סטיישן לשטח), האוקטביה RS עם מנוע דיזל וכדומה, מציגה סקודה גם מכונית תצוגה חדשה ומעניינת. החברה הצ'כית החברה בקונצרן פולקסווגן אינה מוסרת כל פרט אודות המכונית הקומפקטית והנאה, אך מוסרת כי יש לראות ברכב זה רמז עבה לעתיד צעיר יותר. כן, מסתבר שסקודה מחפשת לא רק להוריד את ממוצע גילאי לקוחותיה (שנתפסים כבוגרים ברובם), אלא גם לפנות לשווקים חדשים בהם טרם הייתה לה דריסת רגל.

גישה זו החלה להניב פרות עבור סקודה שכן היא מציגה עליה מתמדת בהכנסות וברווחים ממכירת מכוניות ובמקביל ממשיכה החברה להרחיב את היצע דגמיה, כמו במקרה הרומסטר שהושק לאחרונה. מכונית התצוגה החדשה העונה לשם ג'ויסטר דומה בצורתה לרומסטר ולכן סביר כי היא נשענת על אותו בסיס, אך הג'ויסטר מוצגת נכון לרגע זה אך ורק בתצורת 3 דלתות. כמו כן, ניכר כי תקרת הרכב הונמכה ולעיצוב החיצוני נוספו שלל חיתוכים וזוויות לטובת הופעה שרירית וצעירה יותר.

צהוב גם בפנים?

תא הנוסעים של הג'ויסטר נראה מעניין לפחות באותה הרמה של העיצוב החיצוני. גם שם נעשה שימוש בקווים מודרניים וחדים מאוד יחד עם צבעים חזקים. למרות תצורת ה-3 דלתות, נראה כי השימושיות בג'ויסטר לא נפגעה; את המושבים האחוריים ניתן לקפל אל תוך הרצפה כדי ליצור תא מטען ענט ושטוח, או לחילופין לפתוח מושב אחורי חיצוני לרכב מתוך הדלת האחורית – אולי עבור פיקניקים וסתם מפגשי חברים.

בסקודה טוענים כאמור שהג'ויסטר מהווה קדימון לצפוי בעתיד ולכן סביר להניח כי בקרוב אנו עשויים לראות מכונית אחת או יותר המשתמשות ברעיונות שהוצגו בג'ויסטר.

  • עוד באותו נושא:
  • סקודה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully