וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כל המוסיף... גורע?

9.10.2006 / 15:02

סדנת השיפורים השוויצרית 'רינספיד' לקחה את הקיימן של פורשה חיזקה אותה וקראה לה 'אימולה'

העיסוק המרכזי של סדנת 'רינספיד' מלבד בניית מכוניות תצוגה עוצרות נשימה הוא לקחת מכוניות פורשה 'תמימות' ולהפוך אותם לילדות הרעות של השכונה. הפרויקט האחרון של השוויצרים נעשה כצפוי על הבת החדשה של משפחת פורשה – הקיימן. למי שלא מכיר, מדובר בגרסה סגורת גג ומוקשחת של הפורשה בוקסטר המגובה גם בעדר סוסים גדול יותר. תכנונה ההנדסי המבריק של הקיימן; הנעה אחורית, בסיס גלגלים קצר ומנוע מרכזי, יצר ממתק עסיסי לחובבי הנהיגה, אבל החבר'ה מרינספיד החליטו שאפשר לסחוט מגרמניה הקטנה עוד קצת כיף.

נתחיל מלמטה: החישוקים המקוריים הוחלפו באחרים קלים וגדולים יותר במידות R20 235/30 מלפנים ו-R20 305/30 מאחור הנועלים צמיגים דביקים במיוחד. מעליהם הותקנו סט קפיצים ובולמים חדשים המנמיכים את המרכב הנמוך ממילא ב-25 מ"מ נוספים לשיפור היציבות וריסון הגוף. ואגב, אם נורא תתעקשו, תוכלו לקבל גם רביעיית קוילאוברים אולטרה מודרניים במקומם שעושים ככל הנראה קצת יותר הבדל.

ביחידת הכוח לעומת זאת, מהנדסי רינספיד לא רצו לנגוע, מלבד החלפת מערכת הפליטה בשלמותה, כולל הסעפת, הצנרת והממיר הקטליטי באחרים שמעניקים לקיימן צליל נוכח ובוטה יותר. כפי שאתם יכולים להבחין בתמונות, הקיימן זכתה גם לסט פגושים וחצאיות חדשים העשויים בחלקם מסיבי פחמן קלילים ומפלסטיק קשיח. תפקידם של אלו מלבד הענקת מראה אגרסיבי יותר הוא גם לשפר את זרימת האוויר סביב המכונית ושיפור ההצמדה, הכל בסגנון ה-997, האחות הגדולה ובצבע כתום זועק. גם תא הנוסעים זכה לטיפול עם התקנת גלגל הגה דמוי מכונית פורמולה1, ידית הילוכים כרום, דוושות מחוררות ושטיחים בעלי צבע תואם לזה החיצוני. בסיום העבודות, הוענק לגרמניה השם 'אימולה' על שמו של מסלול המירוצים המפורסם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully