וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שתי חבילות ספורט חדשות ל-TT החדשה

11.10.2006 / 12:58

מתלים ספורטיביים, חישוקי 19 אינטש ופגושים חדשים הם רק חלק מחבילות הספורט החדשות ל-TT

באודי מבינים ככל הנראה שלקוחותיה של ה-TT החדשה מתחלקים לשתי קבוצות עיקריות; הראשונה, לאלו שאוהבים לראות ולהראות והשניה, לאשלו שאוהבים להרגיש. לכן, חודשים ספורים לאחר השקת מכונית הקופה הסקסית מוצעים שני שדרוגים מקוריים בהתאם לטעם הלקוחות לשתי גרסאות ה-TT; ה-2.0 TFSI וגם ה-3.2 ליטר אוטומטיות וידניות.

השדרוג הראשון המיועד כמובן לשוחרי ה'שופוני' מציע תמורת 1,300 אירו (בגרמניה) פגושים קדמי ואחורי בעלי מראה אגרסיבי יותר מאלו המקוריים עם פתחי אוורור מוגדלים, צביעה קונטרסטית של הדיפיוזר האחורי ושפת הפגוש הקדמי וכמובן תגי S-Line מסביב. משתלם? תגידו אתם.

ולחובבי הנהיגה...

השדרוג שני, היקר והמשמעותי יותר כבר מטפל היכן שאנחנו אוהבים. תמורת 1,800 אירו (שוב, בגרמניה) תקבל ה-TT שלכם מתלים ספורטיביים וקשיחים יותר המנמיכים את המרכב ב-10 מ"מ וחישוקי 18 אינטש עם 5 חישורים או חישוקי 19 אינטש בעלי 20 חישורים. תא הנוסעים יתהדר במושבי ספורט חדשים המציעים שילוב בד ועור, או בתוספת תשלום תוכלו להלביש אותם בעור נאפה איכותי ביותר. כמו כן על כל אחד מהמושבים ירקם לוגו ה-S-Line ברקמה כסופה ואת גלגל ההגה המקורי יחליף גלגל הגה ספורטיבי ומצופה עור. בגרסאות הידניות קוצר מוט ההילוכים לקבלת מהלך מהיר יותר בתנועה בין מפרצי ההילוכים ובקצה המוט ישנה ידית חדשה ומצופה עור. כדי להשלים את האווירה, מוסרים אודי כי ישנו שימוש נרחב יותר באלומיניום בתא הנוסעים של ה-S-Line והצביעה החיצונית האדומה 'מיסאנו' או הכסופה 'אווס' ינתנו בתוספת מחיר הזהה לצביעה מטאלית רגילה. אגב, אם תהיתם, ניתן להזמין גם את שתי החבילות יחד. לנו זנה כבר נשמע כלכלי יותר.

מנציגות אודי נמסר לנו כי בהתאם לשאיפת החברה להביא את כל קשת ההיצע של היצרן, גם ה-S-Line של ה-TT תמצא את דרכה ארצה, בדיוק כשם שנעשה במקרה של ה-A4.

  • עוד באותו נושא:
  • אודי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully