וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מגאן פיקנטית

15.10.2006 / 12:55

רנו מרחיבה את היצע המכוניות הספורטיביות שלה עם הוספת המגאן GT. גרסת ספורט מתונה עם 165 כ"ס

בזמן שיצרניות הרכב האחרות מחממות מנועים ומעלות את הספקן מעל לרף ה-200 כ"ס, ברנו דווקא דואגים לכסות את הפער שנוצר בין ספורטיביות אלו לבין המכוניות העממיות. הסיבה לכך היא שככל שהמכוניות הספורטיביות מתחזקות, עולה גם מחירן בהתאמה והן נעשות נגישות פחות ופחות לצרכנים. ההיצע של המגאן כבר כולל גרסה בעלת 225 כ"ס, אך כעת הגיע למשהו מתון וזול יותר; מגאן עם 165 כ"ס ממנוע 2.0 ליטר הנעזר במגדש טורבו.

גרסת ה-GT מגיעה בשתי גרסאות מרכב (3 ו-5 דלתות) ושתי יחידות כוח; האחת עם 165 כ"ס ממנוע 2.0 ליטר הנעזר במגדש טורבו והשניה עם מנוע טורבו דיזל מתקדם המציע 150 כ"ס. למרות הורדת ההספק, הביצועים אינם מאכזבים בשתי הגרסאות. לוגמת הבנזין מאיצה מעמידה ל-100 קמ"ש תוך 8.3 שניות ומגיעה למהירות מרבית של 220 קמ"ש והדיזלית מעט אחריה עם 8.7 שניות למאה ומהירות מרבית של 208 קמ"ש. אולם, כאשר בודקים את נתוני צריכת הדלק, מגלים יתרון ברור לגרסת הדיזל עם צריכת דלק של 18.2 ק"מ לכל ליטר לעומת 13 ק"מ לכל ליטר בגרסת הבנזין.

מבחינה חיצונית ופנימית, גרסאות אלו יציעו בדיוק את אותו מתכון של גרסת הספורט עם 225 הסוסים הכוללת בין היתר גם פגושים מעוצבים יותר, חישוקי 17 אינטש, צמד מפלטי כרום מאחור, מתלים מונמכים (10 מ"מ) ומוקשחים, הגה מצופה עור ומושבי ספורט. בהתאם להתנהלות היבואן בישראל, לא היינו ממליצים לכם לחכות למכוניות אלו בנמל באשדוד משום שסביר להניח שהן לא תעשה עליה.

  • עוד באותו נושא:
  • רנו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully