וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיאט מציגה – משפחתית חדשה!

ירון אדרי

22.10.2006 / 14:18

פיאט חושפת מכונית סדאן משפחתית כהכנה לתערוכת איסטנבול

פיאט עתידה להציג בתערוכת הרכב באיסטנבול את המכונית המשפחתית החדשה שלה - הלינאה בהופעת בכורה. הפיאט החדשה שעוצבה במרכז העיצוב של פיאט, מציגה עיצוב חיצוני אלגנטי ודינמי מוקפד הממשיך אל פנים הרכב. פיאט מוסרת כי מטרתה הייתה ליצור סביבה המבטיחה מרחב פנים נדיב, נוחות והנדסת אנוש מתקדמת לנהג ולנוסעים. עם אורך של 456 ס"מ, רוחב של 173 ס"מ וגובה של 150 בהחלט ניתן לראות כי פיאט בחרו במידות הגדולות יותר בקטגוריה ועם בסיס גלגלים של 260 ס"מ בהחלט מובטח מרחב פנים גדול לנהג ולנוסעיו. את הכבודה גם כן לא מאכזבים ועם תא מטען בנפח של 500 ליטר מובטח גם לה מרחב מחייה לא קטן.

מפיאט מוסרים כי מבחינת האבזור, הלינאה תזכה לרמות גימור רבות כשהגבוהה מבניהן תכיל אבזור המוכר רק מהקטגוריות הגבוהות יותר כמו גם אביזרי בטיחות רבים. בתחום הטכנולוגי פיאט צפויה להציג מגוון מנועי דיזל ובנזין המשודכים לתיבות הילוכים ידניות וחשוב במיוחד, גם לאוטומטיות. אולם, טרם מפורסמים פרטים כל שהם אודות המנועים ואו תיבות ההילוכים.

ייצורה של הלינאה יהיה על אדמת תורכיה ובהיקף צפוי של 60,000 יחידות לשנה. שיווקה יחל במחצית השנייה של 2007 ויתכן שאף נזכה לראותה גם אצלנו. ניתן לראות כי פיאט אט אט יוצאת מהקשיים הכלכליים אליה נקלעה בשנים האחרונות ומציגה רכב חדש המתאים למגוון רחב של שווקים בניהם השוק הישראלי בעיקר אם נתחשב בכך שתג המחיר צפוי להיות תחרותי.

  • עוד באותו נושא:
  • פיאט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully