וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוף סוף גרסת רודסטר ל-TT החדשה

22.10.2006 / 14:31

כחצי שנה לאחר חשיפת מכונית הקופה המרהיבה, מציגה אודי את הרודסטר. הכינו את הארנקים

מכונית הקופה המרהיבה והיקרה של אודי זוכה כמובטח גם לגרסה בעלת גג בד מתקפל. כן במקרה של הקופה, גם הרודסטר תוצע בשתי גרסאות המנועים המוכרים של 2.0 TFSI עם 200 כ"ס (ידנית או DSG, הנעה קדמית) וה-3.2 FSI עם 250 כ"ס (ידנית או DSG, הנעה כפולה). גרסת הרודסטר החדשה מצוידת בגג בד בניגוד לאופנה החדשה של גגות קשיחים מתקפלים. אודי מסבירים כי השימוש בגג בד תורם מאוד להפחתת משקל המכונית והפחתת מרכז הכובד שלה – מה שמשפיע מאוד על התנהגות המכונית.

אם כבר נגענו במשקל, באודי מצינים כי נעשה מאמץ כביר להעביר את הרודסטר החדשה דיאטה על ידי שימוש נרחב באלומיניום. הרזון החדש (מתחת ל-1,300 ק"ג בגרסת ה-2.0 ליטר) יחד עם הספקי המנועים ותיבות ה-DSG מניבים הספקים מאים למדי: 6.5 שניות מעמידה ל-100 קמ"ש בגרסת ה-2.0 ליטר טורבו ו-5.9 שניות עבור גרסת ה-3.2 ליטר. בסעיף ההתנהגות ניתן למצוא חישוקי 16 אינטש ב-2.0 ליטר ו-17 אינטש ב-3.2 ליטר ובשתיהן קיימת אופציית מתלי ה'מגנטיק-רייד'.

היבואן המקומי מוסר כי ה-TT החדשה תגיע ארצה בחודשים הקרובים אך טרם נקבע מחירן של הגרסאות. מיותר לציין כי אלה יהיו אף יקרות יותר מגרסאות הקופה המקבילות.

  • עוד באותו נושא:
  • אודי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully