וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרקטיקה מסחרית

25.10.2006 / 15:06

סקודה חושפת תמונות ראשונות של המסחרית הקטנה הבנויה על בסיס הרומסטר החדש

הרווחה הכלכלית שחווה סקודה בשנים האחרונות גרמה לה לתאבון מוגבר וכעת היא מרחיבה את השווקים אליהם היא פונה עם מוצריה. לפני מספר חודשים השיקה היצרנית הצ'כית לבית פולקסווגן את הרומסטר: רכב כילאים במידות בינוניות המיועד למשפחה ומציע בנוסף לעיצוב חדשני, גם שימושיות מצוינת. כעת, חושפת סקודה תמונות ראשונות של ה'פרקטיק': גרסתה המסחרית של הרומסטר.

המסחרית החדשה שונה מהגרסה המשפחתית בכך שהיא מציעה רק שני מושבים מלפנים, כך שכל חלקה האחורי מוקדש למטען ומשאות. הסרת שירת המושבים האחורית הגדילה את נפח תא המטען לכדי 1,783 ליטר ומידותיו הן: 155 ס"מ לאורך, 143 לרוחב (101 ס"מ בין בתי הגלגלים) וגובה של 98.7 ס"מ. המשקל המורשה לנשיאה מאחור עומד על 560 ק"ג באופן בסיסי וכן ניתן להזמינו במיוחד עם כושר נשיאה מוגדל ל-640 ק"ג. רצפת תא המטען זכתה לחיזוק נוסף ביחס לגרסה המשפחתית כדי לעמוד טוב יותר כנגד המטען. כמו כן, חלונות הצד הוחלפו במשטחי מתכת, בין תא המטען לקבינה חוצצת מחיצה וכן ניתן להזמינו עם זכוכית ממוגנת לחלונות האחוריים.

גם בגרסה המסחרית סקודה אינם מזניחים את נושא הבטיחות; כבר בגרסת הבסיס תצויד הפרקטיק במערכת ABS, 4 כריות אוויר והגה מתכוונן. רשימת האופציות תכלול גם בקרת משיכה ופנסי ערפל המאירים לתוך פניות.

הפרקטיק תוצע עם מבחר של שלושה מנועים: שני בנזין (1.2 ליטר 70 כ"ס, 1.4 ליטר 82 כ"ס) ומנוע דיזל אחד בנפח 1.4 ליטר 70 כ"ס ו-15.5 קג"מ. תחילת ייצורה ושיווקה של הפרקטיק נקבע לאביב 2007, אך עדין מוקדם לדבר על הגעה לישראל או על המחירים הצפויים. לעומת זאת, הרומסטר המשפחתית צפויה להגיע ארצה בתחילת 2007.

  • עוד באותו נושא:
  • סקודה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully