וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בראבו לפיאט

29.10.2006 / 15:52

פיאט חושפת תמונות ראשונות של הקומפקטית החדשה. העיצוב מצוין, השם מוכר והלוגו חדש. האם זה מבשר בשורות טובות?

בתערוכת הרכב של רומה שתפתח את שעריה ב-29 בינואר 2007 תציג פיאט רשמית את הבראבו החדשה שתחליף את הסטילו הכושלת. היצרנית האיטלקית מחפשת כמעט כל דרך אפשרית כדי לצאת מהבוץ הכלכלים אליו נקלעה בשנים האחרונות ולפי החידושים האחרונים, נראה שהיא בדרך הנכונה. לא מזמן פגשנו בגרנד פונטו החדשה וכעת אנו פוגשים בקומפקטית החדשה שעושה קאמבק לשם בראבו. אמנם מדובר בתמונות ראשונות, אפשר לומר בבטחה, שמבחינת העיצוב החיצוני, לפיאט בהחלט יש כאן קלף חזק. פעם נוספת הם מראים לעולם שכשמגיעים לסעיף העיצוב, הם מותירים את כולם מאחור ועם פיות פעורים.

הבראבו החדשה כמו האחרות, הנה מכונית חשובה ביותר עבור פיאט, הן בגלל מצבה הכלכלי הרגיש והן משום שהיא שייכת לפלח השוק הנמכר ביותר באירופה; הקומפקטיות. בשוק זה כידוע היא צפויה לפגוש מתחרות מצליחות כמו הגולף, ה-307, 4C ודומותיהן. אולם, עם 434 ס"מ לאורך, 179 ס"מ לרוחב ו-149 ס"מ לגובה, היא גם מעט גדולה מהן. בסיס גלגלים של 260 ס"מ עשוי ללמד על תא נוסעים מרווח למדי, בייחוד עם 400 ליטר בתא המטען.

פיאט אינם מרחיבים מספיק בסעיף המנועים, אך מוסרים כי הבראבו תשווק עם המנועים הבאים: טורבו דיזל בנפח 1.9 ליטר בגרסאות הספקים של 120 ו-150 כ"ס, בנזין טורבו בנפח 1.4 ליטר גם כן בהספקים של 120 ו-150 כ"ס וכן תצויד במנוע בנזין בנפח 1.4 ליטר המפיק 90 כ"ס. בעייתה המרכזית של פיאט בישראל, הנה התיבות האוטומטיות, או נכון יותר, העדרן. גם הפעם, אף אחת מקומבינציות המנועים לא תקבל תיבה ידנית. רק גרסת ה-90 כ"ס יתכן ותצויד בתיבה רובוטית. דבר זה פוגע קשות בקליעה לטעם הישראלי לכשתגיע ארצה.

בנוסף לכך, פיאט בחרה לשנות את הסמל שבחזית מכוניותיה לכזה המזכיר את שנותיה הראשונות של היצרנית האיטלקית.

  • עוד באותו נושא:
  • פיאט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully