וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קיה, לנפש החיה שלך

ירון אדרי

5.3.2008 / 13:55

עם 3 מכוניות קונספט זהות אך שונות, מנסה קיה לקלוע בדיוק לאופי שלך. הגרסה הסדרתית תוצג בעוד חצי שנה

לתערוכת ז'נבה השנה מגיעה קיה בסימן "ריגושים וסביבה" עם 3 מכוניות קונספט המבוססות על מכונית כל חדשה שתוצג בתערוכת פריז בעוד חצי שנה. כמיטב מסורת הטיזינג, חשפה קיה בחודש שעבר תמונה חלקית של אחורי אחת המכוניות שלכולן משותף השם Soul, נפש חיה באנגלית.

אל כל אחת מ-3 המכוניות הכניסה קיה נפש חיה אחרת, כזאת שתכניס את מוטיב ההנאה מחווית הנהיגה. כאן יוצאת קיה בהצהרה שלכל לקוח, בהתאם לאופיו, ניתן לייצר מכונית מתיאמה. על העיצוב אחראית החטיבה האירופאית של קיה, מה שרומז על היבשת אליה מיועדת המכונית החדשה.

הדיווה

אין מקום לטעות כי עם שם כזה, אופיה של הדיווה יכול להיות רק אחד. את הקונספט מציגים בקיה כאקססורי אופנתי וססגוני לנשים צעירות ברוחן, אשר כמהות לכלי רכב שישלים את תלבושתן. "סופר מודל שיודעת לעשות חיים" מכנים את הדיווה בקיה.

כשבאו המעצבים לתכנן את תא הנוסעים, עמד לנגד עניהם טרקלין יוקרתי. את המושבים מעטר עור שחור ויוקרתי מלווה בתפירה שיוצרת תחושה של ישיבה על ספה ושטיח ססגוני נוסף לרצפה. מבחוץ, פרט לצבע הלבן, בולטות נגיעות הזהב הנמצאות כמעט בכל פרט.

הקשוח

כמו הדיבה, גם כאן מסמל השם את אופיה של המכונית. ה-Burner, מבער בעברית (או כל שילוב אחר של השורש ב.ע.ר או ש.ר.פ), הוא הילד הרע שבניגוד לדיווה, עושה הכל בצורה גסה ורעה. זה מתחיל עם צבע שחור-אפור מאט חיצוני ועליו קעקועי דרקונים בצבע שחור מבריק, וממשיך עם נגיעות של אדום בוהק בחישוקים, במראות ועיצוב החזית. את הפגוש הקדמי מעטרת תאורת לד ומאחור זוג לועות מפלט אנכיים.

השחור והאדום מבחוץ מגיעים גם אל תא הנוסעים שנחצה כולו בצורה אופקית. את חלקו התחתון של התא מעטר הצבע השחור ומעליו, עד הגג, האדום המבריק. דפוס הצביעה הכפול מעטר גם את 4 מושבי הספורט המעוצבים.

השאנטי

מי שטרם החליט לאיזו מהשתיים הוא מתאים, או לחילופן יודע שלאף אחת מהן הוא לא מסוגל להתחבר נפשית, יוכל לקבל את ה-Searcher (מחפש באנגלית). עם מכונית הקונספט השלישית, יוכל הנהג לתור ברוגע ושלווה אחר השקט הנפשי שלו בתוך ההמולה העירונית. קיה מציינים כי אופיו של הסירצ'ר משתלב היטב עם הגישה התרבותית של המזרח הרחוק.

לעזרת הנהג עומדים צבעים שקטים המעטרים את העיצוב הפנימי והחיצוני, צבעים שממשיכים להעניק את אותה תחושת שלווה. את המושבים והרצפה מצפה אריג בצבע אפור-בז' ועור אפרפר מעטר את הדשבורד, דיפוני הדלתות וההגה. אותו עור נמצא גם על מכסה המנוע, הדלת האחורית ובגג הנפתח.

על מנועים כלל לא מדברים בקיה, אז כל שנותר כעת הוא להחליט מי ממכוניות הקונספט קולעת בדיוק לנפש החיה שלך.

sheen-shitof

בהנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully