וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שטח ראשון לסיטרואן בישראל

דניאל שמיל

24.3.2008 / 9:39

סיטרואן יוצאת לשטח הישראלי: תשווק לראשונה את ה-C קרוסר, רכב 4X4. מה עוד מצפה לנו מלובינסקי בתערוכת אוטומוטור?

יבואנית פיג'ו וסיטרואן, חברת דוד לובינסקי, תשווק בישראל לראשונה רכב 4x4 של סיטרואן, C-Crosser. משלוח ראשון ובו עשר מכוניות יגיע לישראל במאי הקרוב.

מחיר ה-C-Crosser צפוי להיות כ-230 אלף שקל - יותר מהגרסה הבסיסית של מיצובישי אאוטלנדר המקבילה, שמחירה 205 אלף שקל. המכונית, המיוצרת ביפן, תשווק עם מנוע בנזין בנפח 2.4 ליטרים, הספק מרבי של 170 כ"ס ותיבת הילוכים אוטומטית. C-Crosser תשווק ברמת אבזור גבוהה מאוד, הכוללת ריפודי עור, פנסי קסנון, חלון שמש בגג, בקרת יציבות אלקטרונית, שש כריות אוויר, חיישני נסיעה לאחור מקוריים וחישוקי 18 אינטש.

אורכה של ה-C-Crosser הוא 466 ס"מ, והיא מכילה שלוש שורות מושבים ושבעה מקומות ישיבה. בישראל היא תתחרה בעיקר במיצובישי אאוטלנדר, יונדאי סנטה פה ושברולט קפטיבה.

בעבר נמנעה סיטרואן מייצור דגמי 4x4, הסותרים את תדמית המותג. ואולם הפופולאריות הגואה של פלח השוק הכריעה את הכף. מדי שנה קונים האירופאים כמיליון דגמי כביש-שטח - 7% מסך כלי הרכב הנמכרים ביבשת - נתון שאינו מפסיק לצמוח.

מכיוון שקונצרן PSA מתמחה במכוניות הנעה קדמית, נחתם חוזה עם מיצובישי לייצור הדגמים ביפן, שם מיוצרת C-Crosser לצד מיצובישי אאוטלנדר ופיג'ו 4007. המכוניות נבדלות זו מזו לא רק בסמלן, אלא גם בעיצוב החרטום ובכיול המתלים. כ-60 אלף מכוניות מיוצרות בשנה בעבור כל אחד מהמותגים הצרפתיים. היבואנית לישראל, דוד לובינסקי, רוכשת את המכוניות ביורו ומייבאת אותן מאירופה ולא מיפן.

סיטרואן ופיג'ו בתערוכת אוטומוטור

מאת: ירון אדרי, מערכת וואלה!

הופעת הבכורה של הסיטרואן C קרוסר בישראל תהיה בתערוכת אוטומוטור יחד עם שאר הדגמים הנמכרים בישראל: C4, C4 פיקאסו (5 ו-7 מושבים), C5, C5 SW ו-C6.

בסמוך, תציג היבואנית את דגמי מותג פיג'ו שיכללו את מכונית המיני 107, הסופר מיני 207 וגרסת ה-CC שלה, את ה-308 הקומפקטית החדשה ואת גרסאות הסדאן והסטיישן (SW) ל-407.

בעבר הביאה היבואנית לישראל מכוניות קונספט מיוחדות כמו גם את מכוניות המירוץ מה-WRC ונראה כי השנה זה לא יקרה. חשוב לציין כי גם בתערוכת ז'נבה האחרונה, בצעד מפתיע, לא הציגה חברת האם PSA אף מכונית קונספט חדשה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully