וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלפא 159 בקבוצת רישוי 5

7.9.2008 / 10:42

ניסיון לבצע מהלך מעורר בסמל"ת: תמכור את ה-159 היוקרתית בקבוצת רישוי 5 תמורת 191 אלף שקל

אחרי שיצאה במבצע טרייד-אין מפתיע בגמישותו - מחיר מחירון לכל כלי רכב בכל מצב פיזי או מכאני, מודיעה סמל"ת על כוונתה למכור את מכוניתה היוקרתית, אלפא רומיאו 159 בקבוצת רישוי 5, מה שאומר תג מחיר של 191 אלף שקל.

זהו למעשה צעד מפתיע אך מתבקש מצד היבואנית, משום שדגם ה-159 נמכר עד כה במחיר התחלתי הגבוה ב-100 אלף שקלים מהמחיר החדש, כלומר 290 אלף שקל לגרסת ה-2.2 ל' הידנית. כל זאת כמובן לנוכח מספרי המכירות המצומצמים של המותג האיטלקי.

אלפא 159 שתשווק בקבוצה 5 היא בעלת מנוע 2.2 ליטר שמפיק 180 כ"ס, עם תיבת הילוכים סלספיד (רובוטית), התנעה בלחיצת כפתור, שליטה במערכת השמע מההגה, צבע מטלי, אימובילייזר מקורי. דגם זה זכה בציון של 5 כוכבים במבחני הריסוק של ארגון הבטיחות האירופי NCAP והיא מצוידת ב-7 כריות אוויר, בקרת יציבות (ESP) ובקרת משיכה ואפשרות להעברת הילוכים מגלגל ההגה בעזרת מנופים.

זהו מהלך שיווקי שאינו נחשב לחריג עוד בארץ ואותו בחרו לבצע יבואני וולוו, ביואיק ואחרים כאשר הוזילו מספר דגמים במטרה להגדיל את נתח המכירות בקבוצה 5.

מנהל השיווק של אלפא רומיאו, אורן חסון אמר כי "מאחר ומספר הדגמים המשווקים בישראל בקבוצה 5 הוא לא גדול, אני מאמין שנצליח לקחת נתח משמעותי בפלח זה."

בישראל נמכרות בשנה כ-30,000 מכוניות מקבוצת רישוי 5.

שאלת היום: האם הגישה החדשה של סמל"ת תשפר את מצב אלפא בישראל?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully