וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיצובישי קולט תזהם פחות

ירון אדרי

10.2.2009 / 8:00

מיצובישי תציג בז'נבה את הקולט 'ClearTec'. במפרט, מערכת 'עצור וסע' ושלל טכנולוגיות לשיפור הזיהום והצריכה

על כך שמיצובישי כנראה ולא תכין משהו מיוחד לז'נבה כבר סיפרנו לכם, ואפילו ציינו כי החברה היפנית מושכת ידיה ממירוץ הדקאר. ככה זה כשבקופת המזומנים הכסף אוזל לאור העובדה כי אנשים קונים פחות כלי רכב חדשים. אך בכדי להמשיך ולנסות לקסום לקהל הצרכנים הקפדן, לתערוכת ז'נבה תציג היפנית את הקולט החדשה, מצויידת בשם 'ClearTec' לצמצום צריכת הדלק ופליטת המזהמים.

את הקולט החדשה חשפה מיצובישי בתערוכת פריס האחרונה. זו זכתה לפלטפרומה משל עצמה ולא המשיכה את המסורת בדמות גרסת ההאצ'בק 3 דלתות ללנסר. לגרסה החדשה גיר ידני והיא תהיה ידידותית לסביבה בזכות שלל טכנולוגיות לצמצום צריכת הדלק. במרכז עומדת מערכת 'עצור וסע' כמו גם באמצעים ידידותיים נוספים.

המנגנון שיביא לכיבוי אוטומטי למנוע בעת עצירה, ישודך למנועי הבנזין 1.1 ו-1.3 ל', כשצריכת הדלק תשתפר ותעמוד בשניהם על כ-20 ק"מ לליטר. פליטת ה-CO2 של המנוע הקטן יותר תעמוד על 115 גק"מ ושל אחיו הגדול על 119 גק"מ. עוד תקבל המכונית צמיגי קונטיננטל מופחתי התנגדות לגלגול, הנמכת מרכב של 10 מ"מ ויחס העברה ארוך יותר להילוך החמישי. את טכנולוגית אגירת אנרגית הבלימה תנצל הקולט להטענת המצבר, שיבטל את הצורך באלטרנטור שיישאב כוחו מהמנוע.

עוד תציג מיצובישי בז'נבה את אותה הקולט מצויידת במנוע 'פלקספיול' (ביודלק), ומנוע דיזל בתקן 'יורו 5' ללנסר.

מוכרים בשטח

כלמוביל, יבואנית מיצובישי בישראל, תקיים ביום שישי הקרוב (13 פברואר) אירוע מכירות מיוחד השם דגש על רכבי השטח שלה – פאג'רו ואאוטלנדר. באירוע שיתקיים בחוות רונית הסמוך לקיבוץ געש, תינתן הנחה של עד 40 אלף שקלים, וכמו כן תנאי מימון מיוחדים לרוכשים. מבצע זה יוצע גם ביום הבחירות (שלישי).

קבוצת 'עופר אבניר', יבואנית 'קאן-אם' ו'סי-דו' תיקח גם היא חלק באירוע, וכמו כן חברת איתוראן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully